Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد که هیچ تصمیمی مبنی بر تغییرات مدیریتی در این باشگاه اتخاذ نشده است. - اخبار ورزشی -

اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت باشگاه فولاد خوزستان، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوب و جایگاه تیم جایگاه بدی نیست، اگر در بازی‌های باقی مانده تیم موفق شود، امتیازات خوبی بگیرد، سهمیه لیگ قهرمانان نیز کسب خواهیم کرد و همچنین اینکه در جام حذفی نیز هنوز شانس داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی در باشگاه فضای خوبی را شاهد هستیم.

 وی درباره اینکه گفته می‌شود او قرار است به‌عنوان مدیرعامل جایگزین سعید آذری در باشگاه فولاد شود، تصریح کرد: این موضوع شایعه است و اصلاً چنین تصمیمی در حال حاضر به صلاح باشگاه نیست. متأسفانه این موضوع در اهواز دست به دست می‌شود، ولی بنده این خبر را تکذیب می‌کنم. فولاد در کوران مسابقات و کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و مطرح شدن چنین شایعاتی اصلاً خوب نیست. 

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان درباره عملکرد این تیم در فصل جاری یادآور شد: عملکرد همه باشگاه‌ها در مقاطعی ‌بالا و پایین دارد و فولاد نیز از این قاعده مستثنی نیست. به نظرم فولاد بد نتیجه نگرفته و در آسیا هم موفق شده با شکست العین به دور گروهی راه پیدا کند. در دور گروهی نیز با تیم‌های قوی و خوبی بازی کردیم. درست است از گروه صعود نکردیم، ولی انتظار صعود هم نداشتیم، چون گروه فوق‌العاده سختی بود و حتی السد هم موفق به صعود نشد. این تجربه حضور در آسیا می‌تواند مقدمه‌ای برای نتایج بهتر در سال آینده باشد. 

گودرزی در ادامه به اشاره به اینکه به تیم فولاد در کوران مسابقات نباید خدشه‌ای وارد شود، عنوان کرد: فضاسازی در فضای مجازی چیز خوبی نیست. مجموعه باشگاه باید با آرامش کار را ادامه دهد و از هواداران نیز توق داریم تا مطلبی رسماً اعلام نشده به شایعات توجه نکنند. نباید به فضای شایعه وارد شویم و اجازه دهیم مجموعه کارش را انجام دهد.

وی در خاتمه درباره عملکرد سعید آذری در باشگاه فولاد خوزستان و همچنین  جواد نکونام به‌عنوان سرمربی  یادآور شد: آذری یک مدیر حرفه‌ای و کاربلد است. ایشان جزو مدیران انگشت‌شمار ایران است که فوتبال را می‌فهمد و انرژی می‌گذارد. قطعاً در بخش مدیریتی از عملکرد آذری راضی هستیم و اقداماتی که ایشان در مجموعه فولاد انجام داده، انکارناپذیر است. همچنین ما از جواد نکونام و کادر رهبری تیم نیز حمایت کامل می‌کنیم. 

نکونام: دوستان بدترین برنامه‌ریزی را برای ما انجام داده‌اند/ وظیفه دارم از حق فولاد و خوزستان دفاع کنم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جواد نکونام سعید آذری فولاد خوزستان جواد نکونام سعید آذری فولاد خوزستان باشگاه فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احمد شهریاری به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌ها است که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس