Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: تیم ملی غواصی برای نخستین بار به مسابقات جهانی اعزام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی حیدری در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا، پیش‌بینی که کرده بودیم مسابقات بین‌المللی نجات غریق  هر دو سال یک بار برگزار می‌شود که امسال مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود، اما برای اولین بار در نظر داریم تیم غواصی را به مسابقات جهانی در ترکیه اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی غواصی اظهار داشت: قرار است این مسابقات مردادماه در جزیره کیش برگزار شود. با توجه به شرایط نامطلوب استان‌های جنوب کشور از نظر شیوع کرونا که در شرایط سیاه قرار دارند، اگر با مشکلی مواجه نشویم مسابقات انتخابی را مرداد در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی درباره برنامه تمرینی تیم ملی خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا پس از برگزاری مسابقات انتخابی، تیم ملی غواصی را برای شرکت در رقابت‌های جهانی ترکیه آماده کنیم که این مسابقات آبان ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری مسابقات جهانی غواصی در ترکیه، مسابقات جهانی دیگری نیز اواخر سال در تایلند پیش‌بینی شده که تیم از طریق اسپانسر به این  مسابقات اعزام شود.

حیدری همچنین به بودجه کم اختصاص یافته به فدراسیون اشاره کرد و افزود: با توجه به درصدی که وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها در سال جاری اختصاص داد، بودجه فدراسیون ما نیز افزایش پیدا کرده است. فرق بودجه امسال با سال‌های گذشته این است که باید گزارش عملکرد بدهیم و سپس بودجه دریافت کنیم که خوشبختانه تا به امروز مرحله به مرحله بودجه خود را دریافت کرده‌ایم.

وی در پایان میزان بودجه اختصاص یافته به فدراسیون نجات غریق و غواصی را حدود 2 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: چون فدراسیون غیرالمپیکی هستیم، سهم ما از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خیلی کم است.

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق برگزار شد/ منجیان غریق واکسینه می‌شوند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق و غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی مسابقات جهانی تیم ملی غواصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام

حامد قربانی رییس هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام اظهار از گشت کمیته پیشگیری از غرق شدگی استان ایلام در شهرستان‌های آبدانان دریاچه دوقلو که میزبان سیل عظیمی از گردشگران بوده انجام وظیفه کرده است، خبر داد.

رییس هیات نجات غریق و غواصی استان با بیان اینکه ۶ گشت نجات غریق در استان در حال فعالیت است، عنوان کرد: این ۶ گشت در شهرستان‌های دره شهر، بدره، آبدانان، ایلام و ایوان در حال ارائه خدمات به مردم عزیز هستند.

وی اظهار کرد: این گشت‌زنی‌ها در فصل تابستان در استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هرساله با فرارسیدن فصل گرما شاهد حادثه غرق شدگی در استخر‌ها و اماکن آبی هستیم که پیشگیری از آن نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است، افزود: کاهش آمار غرق شدگی در رودخانه‌های استان در سالجاری صفر بوده است که این آمار بی‌سابقه بوده و این مهم را مدیون جانفشانی و از خود گذشتگی منجیان غریق هستیم.

قربانی ادامه داد: پیشگیری از غرق شدگی به آموزش همگانی در خصوص خطرات موجود در اماکن آبی مختلف، فرهنگ سازی استفاده صحیح و ایمن از اماکن آبی و همچنین جلب مشارکت سازمان‌های مرتبط مانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مدارس و سمن‌ها نیاز دارد.

قربانی گفت: چندین دوره آموزشی و همسان سازی مدرسین و منجیان غریق استان نیز در دستور کار هیات در سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی