Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی با ریاست مهدی علی‌نژاد و حضور پیمان فخری به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد. خبرگزاری میزان - مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی با ریاست مهدی علی‌نژاد و حضور پیمان فخری به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای مجمع مهدی حیدری، رییس فدراسیون با بیان این مطلب که فدراسیون با تغییراتی در سال ۹۹ مواجه بوده‌اند گزارشی درباره عملکرد سال ۹۹ ارزیابی استان‌ها و محدودیت‌هایی که فدراسیون با آن روبروست ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سپس مهدی علی نژاد مواردی که رییس فدراسیون درباره تقویم ورزشی سال ۱۴۰۰ ارائه کرده بود را بررسی کرد. گزارش حسابرس و خزانه داری فدراسیون تا پایان سال ۹۹ ارزیابی و توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

علی‌نژاد اضافه کرد: این فدراسیون با فدراسیون‌های دیگر متفاوت است، چون مثمر ثمر باشد امیدواریم با سایر نهاد‌ها این حوزه فعالیت خود را سریعتر شروع کند. مهدی حیدری از بدنه ورزش است البته از ایلخان نوری و مستجاب الدعوه به دلیل زحماتی که پیش از این برای فدراسیون متحمل شده‌اند تشکر کنیم. در پایان از حمایت وزارت ورزش از فدراسیون نجات غریق و غواصی خبر داد.

رییس فدراسیون نیز در ادامه مجمع سالیانه فدراسیون به برنامه‌های سال ۱۴۰۰ پرداخت و به مواردی، چون برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف مربیگری و مدرسی و کارگاه‌های آموزشی و تخصصی همچنین دوره‌های آب درمانی اشاره کرد و از تفاهم‌نامه با فدراسیون دانش آموزی خبر داد و گفت: آموزش ۳۳ هزار معلم ورزش را در دستور کار قرار داریم. کلیه فعالیت‌های غواصی در سد‌ها ممنوع شد. امسال همچنین واکسیناسیون منجیان غریق را خواهیم داشت.

وی افزود: مسابقات جهانی غواصی را در پیش داریم که انتخابی تیم ملی را در مردادماه در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد.

رییس مجمع فدراسیون نجات غریق و غواصی در پایان مجمع به متضرر شدن اهالی این ورزش به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ورزش‌های آبی در دوران کرونا بیشترین ضربه را خوردند. البته با پیگیری‌های صورت گرفته استخر‌های روباز مجوز فعالیت گرفتند. استخر سرپوشیده فقط در شهر‌های زرد می‌توانند فعالیت کنند که با توجه به همه گیری ویروس کرونا در چند ماه اخیر بسیار متضرر شدند.

وی افزود: بانک‌ها به باشگاه‌دار‌ها مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان کمک‌کرده‌اند که با توجه به طولانی شدن همه گیری ویروس کرونا کافی نیست.

رییس مجمع عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی خاطرنشان کرد: امیدوارم با واکسیناسیون کردن عمومی که تا پایان پائیز انجام می‌شود استخر‌ها بازگشایی شود. در عین حال مشکلات مالی برای استان‌ها بویژه استان‌هایی که با دریا سروکار دارند آسیب زیادی به آن‌ها وارد شده است که از طریق وزارت کشور پیگیر این مسائل هستیم تا بتوانیم با پرداخت‌هایی بویژه به مناطق ساحلی کمک حال منجیان باشیم.

 

بیشتر بخوانید: نجات غریق ایران در سراشیبی؛ وقتی خبری از اعزام به مسابقات جهانی هم نیست

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون نجات غریق و غواصی مهدی علی نژاد پیمان فخری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق و غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی مهدی علی نژاد پیمان فخری فدراسیون نجات غریق و غواصی مهدی علی نژاد مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ پورنچای دانویواتانا، در آیین گشایش اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع در اصفهان، با قدردانی از برگزارکنندگان این نشست، تاکید کرد: برای تداوم گفتگو‌ها بین ۳۵ کشور عضو ACD و استمرار تعاملات میان منطقه‌ای، برگزاری این نشست‌ها تاثیرگذار است.
دانویواتانا با تاکید بر ضرورت مبادلات بین اعضای مجمع گفت وگوی همکاری آسیا از طریق ایجاد استاندارد‌ها و وضع قوانین سرمایه‌گذاری افزود: موضوعات گوناگونی مطرح است و نقش حیاتی اتاق‌های بازرگانی در این زمینه بسیار مهم و راهگشاست.
وی از احتمال برگزاری جلسه بعدی این اجلاس در کشور قطر خبر داد وگفت: صرفنظر از علاقه‌مندی به تداوم برگزاری این نشست‌های همکاری، مایل هستیم دست‌اندرکاران به مشکلاتی که در این عرصه وجود دارد، بصورت عمیق بیندیشند تا بتوانیم در پرتو تداوم همکاری‌ها، مشکلات موجود را برطرف کنیم.
پورنچای دانویواتانا ادامه داد: اگر هر کدام از اتاق‌های بازرگانی کشور‌های عضو آمادگی خود را بعنوان سومین میزبان اعلام کنند و داوطلب این کار شوند، در نهایت می‌توانیم به اجماع لازم در این زمینه برسیم.
وی تاکید کرد همکاری‌های چندجانبه را بهبود ببخشیم تا بتوانیم چنین نشست‌هایی را به موفقیت برسانیم، بنابراین باید نتایج توافق‌های کسب شده بصورت گزارش به ACD ارائه و از طریق بهبود شرایط، مشکلات برطرف شود تا در مسیر توسعه مجمع به پیشرفت نائل شویم.
مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا (Asia Cooperation Dialogue) با هدف ارتقاء همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در «چاآم» تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند.
ایران نیز در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ بعنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده کشورمان است.
کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات عربی متحده، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین، عضو مجمع گفت وگوی همکاری آسیا ACD هستند.
این اجلاس تا فردا در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی