Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در ادامه برپایی نمایشگاه‌های خود، این بار با آثاری از «علی‌محمد شیخی» با موضوع طبیعت میزبان مخاطبان خود می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نمایشگاه نقاشی‌ «رنگ‌های مه گرفته» با ۴۰ اثر از «علی‌محمد شیخی» یکشنبه هفته آینده ۱۳ تیرماه ساعت ۱۱ در گالری ابوالفضل عالی افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی‌محمد شیخی» تحصیلات خود را در مقطع لیسانس نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان رساند و طی سال‌ها فعالیت هنری موفق به دریافت گواهینامه درجه دو هنری ـ معادل فوق‌ لیسانس ـ در رشته نقاشی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. تدریس در دانشگاه‌ شهید رجایی، هنرستان‌ها و مراکز آموزشی هنر؛ ریاست موزه شهدا و ریاست هنرستان آیت‌الله قدوسی از جمله فعالیت‌های علی‌محمد شیخی در عرصه علم و هنر است. او برگزاری کارگاه‌های آموزشی‌، برپایی نمایشگاه‌های انفرادی، حضور در نمایشگاه‌های گروهی داخلی، شرکت در رقابت‌های هنری مختلف و دریافت ده‌ها جایزه برتر و رتبه نخست را در کارنامه خود از جمله رتبه نخست نقاشان اولین جشنواره سراسری نی‌نوازان را دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از آثار این نمایشگاه می‌توانند از ۱۴ تا ۲۰ تیرماه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ به گالری ابوالفضل عالی به نشانی خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ مراجعه کنند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه نقاشی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر

همزمان با هفته مشاغل نمایشگاهی در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) شهرستان صالح آباد استان خراسان رضوی افتتا‌ح شد. در این نمایشگاه هنرهای دانش آموزان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه با انواع مشاغل فنی و کار و دانش در جهت انتخاب رشته صحیح برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فتح الله برومندزاده  - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد