Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت:این آزمون بمدت چهار روز در حوزه های مختلف از جمله دانشگاه محقق اردبیلی ،دانشگاه پیام نور ،دانشگاه آزاد،مدارس آموزش و پرورش و در شهرهای اردبیل،گرمی،پارس آباد، بیله سوار، مشگین شهر ، نمین و خلخال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۶۰ درصد داوطلبان را دختر و ۴۰ درصد از داوطلبان کنکور امسال را پسران تشکیل می‌دهند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیل بیان کرد: این آزمون با در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری صندلی‌ها به شکل مناسب در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه ۴۸ درصد داوطلبان کنکور امسال در استان اردبیل در گروه علوم تجربی با هم رقابت می‌کنند افزود: ۶ درصد داوطلبان در گروه آزمایشی هنر و ریاضی، ۲۶ درصد در گروه آزمایشی علوم انسانی، ۱۲ درصد در زبان‌های خارجه و ۴۸ درصد نیز در گروه آزمایشی علوم تجربی ثبت‌نام کرده‌اند.

او ادامه داد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را دریافت کنند.

حبیبی گفت: با راه‌اندازی باجه‌های رفع نقص در دانشگاه محقق اردبیلی و سایر شهرستان‌ها، داوطلبان می توانند نسبت به رفع نقص در این باجه اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داوطلبان کنکور سراسری دانشگاه محقق اردبیلی رعایت دستورالعمل های بهداشتی فاصله گذاری صندلی ها دانشگاه محقق اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد