Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون به منظور بررسی عملکرد و ارائه گزارش های مربوطه در سال ٩٩ امروز چهارشنبه (٩تیرماه) به ریاست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و با حضور مهدی حیدری رئیس فدراسیون در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی به نمایندگی از کمیته ملی المپیک همراه با علی خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع فدراسیون ها از دیگر افراد حاضر در مجمع بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر اعضای مجمع به صورت وبینار در جریان امور و روند برگزاری مجمع قرار گرفتند.

این مجمع در شرایطی برگزار شد که مهدی حیدری از بهمن ماه سال گذشته ریاست فدراسیون را بر عهده گرفته و بر همین اساس این اولین مجمع در دوره ریاست وی به حساب می آید. 

در آغاز مجمع فدراسیون، مهدی حیدری گزارش کاملی از فعالیت های این فدراسیون طی سال گذشته که در حوزه های مختلف انجام شد، ارائه کرد. 

همچنین محمدحسین فرضی حسابرس مستقل فدراسیون گزارش مربوط به سال گذشته را ارائه کرد که با رای اعضای مجمع به تصویب رسید.

در بخشی از  مجمع امروز، مهدی شبستری خزانه دار در واکنش به درخواست علی نژاد گزارشی از وضعیت مالیاتی فدراسیون ارائه کرد. وی همچنین به کمک های مالی دریافتی از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک اشاره کرد.  

گزارش ارائه شده توسط خزانه دار هم پس از بحث و بررسی های لازم به تصویب رسید.

مرتضی کوهی بازرس فدراسیون هم در ادامه مجمع گزارش مربوط به این حوزه را ارائه کرد که با رای اکثریت اعضا به تصویب رسید.

بررسی ‌و تصویب عملیاتی تقویم سال ۱۴۰۰ توسط مهدی حیدری بخش دیگر مجمع بود که با رای اعضا به تصویب رسید. 

* مهدی حیدری: پیگیر واکسیناسیون منجیان غریق هستیم 

در جریان مجمع فدراسیون نجات غریق ‌و غواصی، مهدی حیدری با بیان اینکه سال ۹۹ فدراسیون با تغییر و تحولات زیادی مواجه بود، گفت: سال گذشته اکثر فدراسیون ها تحت الشعاع کرونا بودند ما هم مستثنی نبودیم طوریکه برخی از بخش های تقویم اجرایی نشد با این حال فعالیت های پیش بینی شده زیادی به سرانجام رسید.

در ادامه حیدری  گزارشی از اقدامات انجام‌شده در برگزاری دوره های آموزشی داوری و مربیگری غواصی و‌ نجات غریق، انعقاد تفاهم نامه های همکاری، فعالیت فرهنگی و‌ همچنین دیگر اقدامات انجام شده ارائه کرد.

به گفته وی برگزاری ۳۱۵ دوره نجات غریق به صورت آنلاین، ۲ دوره داوری نجات غریق، ۶ دوره مربیگری، ۷ دوره نجات غریق درجه ۲ همراه با برگزاری ۲۳۲ دوره غواصی دو‌ ستاره، ۷۸ دوره غواصی ۳ ستاره، ۲۴ دوره امداد و‌ نجات و ۱۹ دوره بازآموزی مدرسی غواصی از جمله فعالیت های اجرا شده بود.

وی همچنین از برگزاری مسابقه عکاسی از محیط زیست، امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون ‌قایقرانی در راستای پاکسازی دریاچه آزادی یاد کرد.

در بخش دیگری از مجمع امروز و  در رابطه با تقویم ۱۴۰۰ به کارگاه ها و دوره های آموزشی و بازآموزی مدرسان و داوران نجات غریق و غواصی ، برگزاری کارگاه های حقوقی، …. اشاره کرد. 

وی همچنین به برگزاری هفته پیشگیری از غرق شدگی و فعالیت های گسترده انجام شده در این زمینه اشاره کرد. 

رئیس فدراسیون نجات غریق و‌ غواصی به آمار مغروقین اشاره کرد و‌ اینکه طبق گزارش های آماری، تعداد مغروقین در استخرهای ورزشی نسبت به استخرهای کشاورزی کمتر است. وی در همین رابطه به طرح ایمن سازی استخرهای کشاورزی اشاره داشت.

حیدری همچنین یادآور شد که از این پس دوره ویژه مدیران اماکن آبی با همکاری فدراسیون نجات غریق و شنا برگزار می شود، وی در این بخش از حمایت های دکتر علی نژاد برای اجرایی شدن این طرح تقدیر کرد.

رئیس فدراسیون نجات غریق همچنین از مکاتبات این فدراسیون با وزارت ورزش و ستاد ملی مبارزه با کرونا برای واکسیناسیون منجیان غریق خبر داد و اینکه تلاش این است طرح موردنظر امسال به سرانجام برسد.

بنا به اعلام مهدی حیدری و با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی غواصی در ترکیه، رقابت های انتخابی تیم ملی مردادماه در جزیره کیش برگزار می شود.

*مهدی علی نژاد: وزارت ورزش در کنار فدراسیون نجات غریق و غواصی است

در بخش پایانی مجمع عمومی و‌سالیانه فدراسیون نجات غریق و‌غواصی مهدی علی نژاد گفت: فدراسیون های آبی در دوره کرونا آسیب زیادی دیدند چراکه در بیشتر ایام سال اماکن آبی تعطیل بودند، البته با پیگیری های صورت گرفته استخرهای روباز آغاز به فعالیت داشته اند.

وی ادامه داد: استخرهای سرپوشیده که شامل گروه سوم هستند فقط در شهرهای زرد می توانند فعال باشند، در کل آسیبی که در دوره کرونا به اماکن آبی و استخرهای سرپوشیده وارد شد غیرقابل جبران است.

وی ادامه داد: بانک‌ها به باشگاه دارها مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان کمک کردند که با توجه به طولانی شدن همه گیری کرونا کافی نیست.

علی نژاد تاکید کرد: با توجه به طولانی شدن ایام کرونا امیدواریم با واکسیناسیون‌ عمومی که قرار است تا پایان فصل پاییز انجام شود، شرایطی ایجاد شود که در سال جاری به بازگشایی استخرها برسیم.

معاون وزیر با بیان اینکه در عین حال مشکلات مالی برای استان ها که با دریا سر و کار دارند، ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این استان ها متحمل آسیب زیادی شده اند که ما از طریق وزارت کشور پیگیر مسئله هستیم تا با پرداخت هایی به ویژه به مناطق ساحلی،  کمک حال منجیان باشیم.

رئیس مجمع فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد: فدراسیون نجات غریق با دیگر فدراسیون ها متفاوت است، در زمینه سلامت کار می کند در عین‌حال در موضوع غواصی می تواند موثر باشد.  امید ما به فعال تر شدن این‌ حوزه است. امیدواریم با همکاری سایر ارگان ها ‌این حوزه فعالیت خود را سریعتر آغاز کند.

وی با تاکید بر اینکه مهدی حیدری از بدنه ورزش است، یادآور شد: امیدوارم اقدامات وی برای جامعه نجات غریق و‌غواصی راه گشا باشد. البته جا دارد از ایلخان نوری و مستجاب الدعو‌ه به خاطر زحماتی که پیش از این برای این فدراسیون متحمل شدند، تشکر کنیم. 

معاون وزیر ورزش در پایان گفت: وزارت ورزش کنار فدراسیون است و تا به امروز حمایت های خوبی از فدراسیون داشته است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق نجات غریق و غواصی تصویب رسید فدراسیون ها مهدی حیدری وزارت ورزش سال گذشته انجام شد علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی