Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@23:17:31 GMT

زمین خواری در نطنز

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۳۸۱۱

زمین خواری در نطنز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف یک زمین خواری به ارزش 25 میلیارد ریال در شهرستان "نطنز" خبر داد.

سرهنگ "کامران ریاحی"  بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان "نطنز" با اشرافیت و هوشمندی خود از تصرف اراضی ملی به مساحت 65 هزار متر توسط یک زمین خوار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی شهرستان از زمین مذکور بازدید کردند که در نتیجه بررسی های میدانی صورت گرفته موضوع زمین خواری و تصرف غیر مجاز این زمین محرز شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهم با شگرد تصرف مازاد بر مجوز قانونی در حال بهره برداری از زمین مذکور بوده اظهار داشت: کارشناسان مربوطه ارزش این زمین تصرف شده را بالغ بر 25 میلیارد ریال ارزیابی کردند .

سرهنگ ریاحی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و پس از ارجاع به مرجع قضائی نهایتاً متهم به پرداخت خسارت در حق دولت و خلع ید از اراضی مورد تصرف محکوم شد که اقدامات قانونی در این خصوص برابر حکم مقام قضائی صورت گرفت.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.
دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان