Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  جاسم زارعی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه، در نشست ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان، عادی انگاری را عامل قرمز شدن وضعیت کرونایی این شهرستان دانست و افزود: هر زمان شرایط رو بهبود بوده است، عادی انگاری شرایط و بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی باعث افزایش آمار مبتلایان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: آمار بستری‌ها روزانه کرونایی در شهرستان عسلویه در ۴ ماهه پایانی سال ۹۹ وضعیت خیلی خوبی داشت به‌گونه‌ای که آمار صفر و یک بود، اما از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۴۰ روز در وضعیت قرمز بوده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان عسلویه عنوان کرد: همه تلاش ما رهگیری حداکثریِ موارد مثبت بوده است، اما عادی انگاری‌ها، اصرار بر برگزاری مراسم و دورهمی‌ها باعث افزایش آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها شده است.

زارعی استقبال سالمندان شهرستان عسلویه را از واکسیناسیون ضعیف خواند و بیان کرد: از شروع واکسیناسیون عمومی گروه‌های هدف تاکنون تنها ۳۱٫۴ درصد از سالمندان واکسن را دریافت کرده‌اند.

او گسترش واکسیناسیون سالمندان را نیازمند تلاش سفیران سلامت خانواده، رابطین محله، فرهنگیان، نخبگان، ائمه جمعه و جماعات و اصحاب  رسانه دانست.

بیشتر بخوانید

گسترش کرونا در عسلویه، همه کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد استقبال کم سالخوردگان عسلویه از واکسن کرونا

فرماندار عسلویه نیز گفت: با اعمال محدودیت‌ها و تشدید نظارت‌ها باید مردم را به همراهی در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشویق کنیم، زیرا اگر مردم احساس کنند شرایط عادی استب ه طور قطع با افزایش آمار مبتلایان روبه‌رو خواهیم بود.

عبدالنبی یوسفی افزود: اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت، و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با افزایش گشت‌های مشترک، بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در واحدهای صنفی نظارت مستمر داشته باشند و با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا ویروس کرونا کووید 19 شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز

فرماندار نطنز از رشد دو برابری لایروبی قنوات در این شهرستان نسبت به دو سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمد ظریفی در بیان آمار و ارقام مربوط به لایروبی قنوات در شهرستان نطنز، اظهار داشت: مرمت و لایروبی قنوات در شهرستان نطنز در سال 1402 نسبت به دو سال قبل رشد سه برابری داشته است.

وی در بیان اهمیت قنوات و لزوم لایروبی آنان در شهرستان نطنز ابراز داشت: قنوات به عنوان رگ حیات منطقه از اهمیت ویژه و بسزایی برخوردار هستند و لایروبی و مرمت آن‌ها از اولویت‌های شهرستان نطنز است.

فرماندار شهرستان نطنز افزود: در سال یک هزار و 400 تعداد شش رشته قنات، مرمت و لایروبی شد و در سال 1401 تعداد 13 رشته قنات و در سال 1402 تعداد 20 رشته قنات مرمت شده است که رشد 1.6 برابری را نسبت به سال 1401 و رشد بیش از سه برابری را نسبت به دو سال قبل از آن نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: قنوات منابع ارزشمندی برای تأمین آب هستند که نباید به راحتی از دسترس خارج شوند و با مدیریت صحیح و مشارکت بهره برداران، همراهی دستگاه‌های ذی ربط و اجرای طرح‌های زیر ساختی نسبت به صیانت و نگهداری از آن‌ها اقدام شود.

فرماندار شهرستان نطنز ضمن اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف در لایروبی قنوات این شهرستان تاکید کرد: از همکاری ادارات مرتبط به ویژه اداره جهاد کشاورزی شهرستان نطنز و بسیج سازندگی و همراهی مردم در این موضوع، تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد