Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@14:48:35 GMT

قاتل پرستار یزدی در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۴۲۸۸

قاتل پرستار یزدی در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، پیش از ظهر امروز در این خصوص به خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام خبری مبنی بر فقدانی یک خانم ۴۰ ساله یزدی، بررسی موضوع بلافاصله بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان یزد قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی، علی‌رغم این‌که هیچ گونه سرنخی از ماجرا در دست نبود با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و شیوه‌های علمی کشف جرم، متهم که یک جوان یزدی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه در ابتدا منکر هرگونه جنایتی شد اما در ادامه پس از قرار گرفتن در مقابل ادله پلیس به قتل همسر سابق خود به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: در اقدامات بعدی پلیس، محل دفن جسد متوفی در بیابان‌های اطراف شهرستان تفت شناسایی و پس از بیرون آوردن از زیر خاک؛ تحویل پزشکی قانونی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: برادر قاتل نیز به اتهام همدستی با وی در دفن جسد، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان یزد قاتل خبرگزاری فارس جرم بازجویی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد