Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پنجمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گزاری کردستان در سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان و با دستور کار تعیین تکلیف اعتبارات مرحله پنجم اشتغال پایدار روستایی و ارائه گزارش آخرین وضعیت طرح های بزرگ سرمایه گذاری بخش کشاورزی از محل تبصره 18 در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در این جلسه با بیان این که تاکنون 383 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در قالب 5325 طرح و با اشتغالزایی8635 نفر به متقاضیان پرداخت شده است، اظهار داشت: از مبلغ 50 میلیارد تومان تسهیلات تخصیصی مرحله پنجم به بانک‌های عامل طی جلسات متعدد کمیته فنی و کارشناسی 92 طرح با مبلغ 56/6 میلیارد تومان مراحل اخذ تضمیات را در بانکهای عامل انجام داده اند که از این مبلغ 10 میلیارد تومان به 36 طرح پرداخت شده و سایر طرح ها در نیز در حال بررسی توسط بانک های عامل است .
صلواتی در این رابطه از بانکهای عامل و دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به تسهیلگری و تسریع در پرداخت تسهیلات اقدام کنند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
9 تیر 1400 13:30
کد خبر : 241,723
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد