Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با خانواده‌های سردارشهید شکیبا سلیمی و شهید ابراهیم محمدی از شهدای پیشمرگان کرد مسلمان دیدار و گفتگو کرد. خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در جریان سفر به استان کردستان با حضور در منزل شهید شکیبا سلیمی با خانواده این شهید ترور در سنندج دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدوارم همه ما توفیق ادامه راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی افزود: امنیت، آسایش و عزت کنونی کشور مدیون خون شهداست و یقیناً با کوچک‌ترین کوتاهی در حق خانواده‌های معظم شهدا، پاسخی در مقابل شهدا نخواهیم داشت.

خانواده معظم شهید شکیبا سلیمی نیز در این دیدار بر تداوم و گذشتن از جان خود در راه شهدا تأکید داشتند.

سرهنگ پاسدار شهید «شکیبا سلیمی» از فرماندهان دلاور سپاه و افتخار کردستانی‌ها ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال گذشته در درگیری رزمندگان سپاه بیت‌المقدس با مزدوران ضدانقلاب در منطقه عمومی دیواندره، همراه با دو رزمنده دیگر در ماه مبارک رمضان با زبان روزه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در مزار محل زادگاهش سریش‌آباد به خاک سپرده شد.

وی در سال‌های ۹۱ تا آبان‌ماه ۹۵ فرماندهی سپاه شهرستان سروآباد و از سال ۹۵ تا هشتم مردادماه ۹۸ فرماندهی سپاه شهرستان مریوان را برعهده داشت.

سردار علیرضا مدنی جانشین فرماندهی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، معاون نظارت و بازرسی و توسعه مدیریت و منابع، مدیران کل حفاظت اطلاعات، حوزه ریاست و روابط عمومی و نظارت و ارزیابی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همچنین رئیس جدید و سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کردستان و دادستان نظامی استان نیز در این دیدار حضور داشتند

دیدار با خانواده شهید ابراهیم محمدی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همچنین با حضور در منزل شهید ابراهیم محمدی، از نزدیک و در یک فضای صمیمی، جویای وضعیت احوال این خانواده شهید کردستان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی با یادآوری اینکه امنیت پایدار کنونی کشور و استان کردستان مرهون رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و شهادت‌طلبی شهدای گرانقدر است، تصریح کرد: امیدوارم خداوند این توفیق را به همه ما عطا کند که در مسیر آرمان‌های شهدا گام برداریم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را موجب تقویت روحیه خدمت دانست و یادآور شد: خانواده معظم شهدا مایه عزت، اقتدار و سرمایه‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی هستند که باید همواره حرمت آنان حفظ شود.

ابراهیم محمدی، با سابقه طولانی خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۱ با تیراندازی عوامل مزدور و وطن فروش گروهک تروریستی کومله در نزدیکی شهرستان سنندج شربت شهادت را نوشید و به کاروان پرافتخار شهدای مبارزه با اشرار و گروهک‌های کرد ضدانقلاب ملحق شد.   بیشتر بخوانید: دیدار رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با خانواده شهید امیری در بجنورد انتهای پیام/ برچسب ها: دیدار با خانواده شهدا سازمان قضایی نیروهای مسلح سنندج

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دیدار با خانواده شهدا سازمان قضایی نیروهای مسلح سنندج رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح ابراهیم محمدی شکیبا سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان

 استاندار سیستان و بلوچستان در جریان سفر به حوزه سیستان با حضور در منازل شهید حسین سردشتی بیرجندی، شهید بهزاد بارانی، شهید محسن کمالی دوست و شهید کاظم ملائی با خانواده معزز این شهدای گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

  استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: خانواده شهدا بالاترین سرمایه خود را که فرزندانشان بودند تقدیم اسلام و نظام کردند، بنابراین باید هرکاری که از دستمان بر می آید برای خانواده های بزرگوار این افراد انجام دهیم تا مدیون آن‌ها نباشیم.

  محمد کرمی با تاکید بر اینکه شهدا و خانواده آنان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و خدمت به آنان را وظیفه خود می دانیم، تصریح کرد: وظیفه و رسالت مسئولین، تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و نظام است، لذا در تلاش هستیم تا با حل مشکلات و مسائل پیش روی مردم، تامین آسایش، امنیت و رفاه ایشان، در مسیر شهدا گام برداریم.

  شهیدان محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی الله ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی در ۲۱ فروردین۱۴۰۳ در حمله مزدوران استکبار جهانی به دو خودروی گشت نیروی انتظامی که در حال ماموریت بودند در مسیر شهرستان سیب سوران به شهادت رسیدند.

 
  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان