Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام آنلاین از سمنان، سیدعلی میراحمدی ادامه داد: فرآیند تولید و فروش مواد مخدر به شکل نوینی در حال انجام و تجهیزات قاچاقچیان برای قاچاق مواد مخدر به شکل چشم‌گیری در حال به‌روز شدن است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم با تمام توان و با همین بضاعت برای مبارزه با مواد مخدر در تلاش است، اضافه کرد: قاچاقچیان مواد مخدر برخی از نقاط کشور دارای سلاح‌ دوربرد هستند؛ اما نیروی انتظامی در استان سمنان با عزم راسخ برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان بیان کرد: گشت‌های کویری در این استان با جدیت در حال انجام است و اشراف اطلاعاتی در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر به گشت‌های مستمر خادمان ملت در نیروی انتظامی برمی‌گردد.

میراحمدی گفت: آموزش و پرورش باید قدرت نه گفتن را به کودکان و نوجوانان آموزش دهد و متأسفانه بسیاری از جوانان ما رفتارهای اجتماعی را بلد نیستند که این امر در گرایش جوانان به اعتیاد بسیار تأثیرگذار است.

خانه‌های تیمی سمنان به پارک و بوستان تبدیل شد

وی عنوان کرد: تلاش شد در استان سمنان خانه‌های تیمی را منهدم کنیم و با کمک شهرداری‌ها خانه‌های تیمی در مناطق بافت فرسوده به پارک و بوستان تبدیل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: ریشه بیشتر جرائم در جامعه مواد مخدر است و همه ما در رفع مشکلات جامعه و مبارزه با مواد مخدر نقش داریم.

میراحمدی تصریح کرد: اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در چارچوب وظایف تعیین‌شده، مصوبه‌های جلسات را با جدیت دنبال کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان قاچاق مواد مخدر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد
  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران