Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام خگستر اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سهیل بانی؛ سهام شرکت گسترش ‌سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو در آخرین روز معاملاتی هفته با رشد ۴.۱درصدی و ثبت قیمت ۲,۶۰۲ریال در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

معاملات امروز خگستر، در محدوده منفی آغاز شد اما طولی نکشید که با افزایش تقاضا روبرو شد و به صف خرید نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است حجم صف خرید خگستر در دقایقی از ۲۰۰میلیون برگه سهم گذر کرد. در نهایت خگستر در آخرین لحظات بازار افزایش قیمت پنج درصدی را ثبت کرد. به این ترتیب قیمت آخرین معامله خگستر برابر با ۲,۶۲۳ریال رقم خورد.

ارزش معاملات امروز «خگستر» به حدود ۱۸۰میلیارد تومان رسید و حدود ۶۸۰میلیون برگه سهم جابجا شد. همچنین ۹۵درصد از سهام شرکت خگستر را حقیقی‌ها و پنج درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرفی، ۹۶درصد سفارشات فروش توسط اشخاص حقیقی و حدود ۴ درصد آن‌ها توسط کدهای حقوقی به ثبت رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین واریز سود سهام ۳۵شرکت از طریق سجام انجام شد تحولات سال ٩٩ بورس را دی ٩٨ پیش بینی کرده بودیم / طبیعی بود مردم را به بورس دعوت کنیم بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۸تیر) / اولین خروج پول تیرماه رقم خورد توافق برجام در کوتاه مدت، بر کلیت بازار سرمایه فشار وارد خواهد کرد نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات (۹تیر۱۴۰۰) / شاخص کل بیش از ۶هزار واحد صعود کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با ریزش ۳۳۹.۵۴ واحدی به ۲,۲۸۰,۷۳۲.۲۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۹۸.۸۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶۲۲.۸۷۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۶,۲۹۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۸۲۹.۵۵۴ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۲,۵۶۹.۰۲۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6092751 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی