Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای امنیتی عراق امروز (چهارشنبه) عملیات تروریست‌ها برای منفجر کردن دکل‌های خطوط انتقال برق در استان دیالی واقع در شرق این کشور را ناکام گذاشتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تیم رسانه‌ امنیتی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، نیروهای امنیتی پس از کسب اطلاعات و ایجاد کمین یکی از تروریست‌هایی که تلاش داشت بمب‌هایی را برای انفجار دو دکل خطوط انتقال برق فشار قوی در منطقه «الکفاح» در شمال شهرستان «المقدادیه» واقع در استان دیالی کار بگذارد به هلاکت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه همچنین آمده است، پس از شکست‌های پیاپی داعش، اعضای این گروهک تروریستی تلاش داشتند به دکل‌های انتقال برق آسیب وارد کنند، اما هوشیاری نیروهای امنیتی و تلاش‌های میدانی و اطلاعاتی آنها، برخی از تلاش‌ها برای هدف قرار دادن برج‌های انتقال برق را ناکام گذاشت.

داعش تاکنون بارها دکل‌های برق در عراق را منفجر کرده یا به آن ها آسیب زده است.

پیش از این گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله موشکی به نیروگاه برق صلاح الدین در سامرا را برعهده گرفت.

دولت عراق نیز اعلام کرد برای حفاظت از دکل‌های برق در برابر عملیات‌های تروریستی پهپاد خریداری می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش در عراق انتقال برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)