Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:21:02 GMT

مبلمان شهری کرمان دستمایه انتقاد استاندار شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۵۵۸۶

مبلمان شهری کرمان دستمایه انتقاد استاندار شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی زینی‌وند روز چهارشنبه در آیین آغاز ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید حاج یونس زنگی آبادی (سه راه شرف آباد) کرمان افزود: باید در زیبایی، مبلمان شهری و حوزه های دیگر این دیار کار و برای حاشیه های آن نیز فکری شود.

وی اظهارداشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محله شهرک صنعتی شهر کرمان طرح خوبی دارد که در صورت اجرا این منطقه از زیباترین محلات شهر کرمان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان در عین حال افزود: خدمات شهرداری و شورای شهر کرمان در چند ماه گذشته که من در استان حضور داشته ام دارای پختگی، وزانت و از شوراهای بی حاشیه در کشور بوده که کارها را با آرامش پیش می بردند و این ویژگی ها در مدیریت به ویژه مدیریت شهری نیاز است.

زینی وند با اشاره به ضرورت ثبات مدیریت در مجموعه شهری افزود: مستندسازی دوران مدیریت در کشور ما کم است اما در دنیا کوچک ترین اقدام مستندسازی و به عنوان تجربه برای آیندگان می ماند که این کارهای انتقال تجربه و تبادل دانش است و باید در کشورمان بیش از صد سال تجربه حکومت داری مدرن و ۴۲ سال مدیریت بعد از انقلاب، مستندسازی شود.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به بروکراسی اداری تصریح کرد: اگر بخواهیم پای قوانین و بروکراسی بنشینیم کارها قفل می شود و باید راهی بزنیم که در این راستا نیاز است دولت و مجلس جسارت به خرج دهند و قوانین را پاکسازی و قوانین دست و پا گیر را رفع کنند.

مقام عالی دولت در استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در دنیا حرف برای گفتن دارد و در این دوران به کشور کمک می کند افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در کرمان به صورت تحولی کار کرده و ایجاد رینگ پیرامونی شهر کار ماندگاری است که در سهولت رفت و آمد و رفع ترافیک و زیبایی موثر است و سه تقاطع دیگر نیز در دوره بعد شورا لازم است اجرا شود.

زینی وند با اشاره به اینکه یکی از اهداف برجسته پروژه های شهری تسهیل در زیست شهری از جمله روان سازی ترافیک، تردد مناسب همه بویژه افراد معلول و دانش آموزان است عنوان کرد: رعایت نمادهای هویتی هر شهر نیز ویژگی دیگر است و باید پروژه هایی که در شهر اجرا می شود، نمادی از هویت ملی و منطقه ای را نمایان کند و در طراحی مبلمان شهری کرمان باید نمادهای ایثار، شهادت و حاج قاسم سلیمانی به زیبایی طراحی شود و این کارها، پژوهش و فن مرتبط خودش را می خواهد.

به گزارش ایرنا تقاطع غیرهمسطح شهیدحاج یونس زنگی آبادی (سه راه شرف آباد) در ورودی شهر کرمان از سوی روستای زنگی آباد قرار دارد که اجرای آن را قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برعهده دارد.

براساس اعلام مدیران شهری کرمان تخصیص اعتبار این پروژه به شکل صورت وضعیت خواهد بود و براساس برنامه قرار است پس از آغاز عملیات اجرایی در صورت تامین تجهیزات و نیازها طی ۲ سال به اتمام برسد.

برچسب‌ها کرمان طرح های عمرانی افتتاح طرح شهرداری کرمان علی زینی وند استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان طرح های عمرانی افتتاح طرح کرمان طرح های عمرانی افتتاح طرح شهرداری کرمان علی زینی وند استانداری کرمان شهر کرمان زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید