Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی روز ملی صنعت و معدن را به فعالان این حوزه تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:
                                                                      بسمه تعالی
فرا رسیدن دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را خدمت تمامی صنعتگران، معدن کاران و کارآفرینان ارجمند که توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان مرهون اندیشه، خلاقیت و فعالیت مولد ایشان است صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توسعه پایدار و آبادانی هر کشور و ملتی از طریق توسعه صنعت به عنوان پیشران و قوای محرکه، بهره برداری درست و فکورانه از منابع زیر زمینی با نگاه به نسل های آینده و گام برداشتن بر مدار کارآفرینی و نوآوری می‌گذرد. نام‌گذاری دهم تیر ماه به عنوان روز ملی صنعت و معدن در تقویم جمهوری اسلامی ایران نشان از نقش و جایگاه ویژه این حوزه ها در رونق و رفاه جامعه و تاثیر آن بر فزونی ثروت دارد.  
این روز مجالی فراهم ساخت تا علاوه بر تبریک صمیمانه این روز به صنعتگران، معدن کاران و کارآفرینان کشور پهناور ایران اسلامی، اعلام نمایم به عنوان یکی از خدمتگذاران نظام بانکی کشور خود را همسو و متعهد به همراهی و حمایت از این عزیزان می دانم.
برای میهن عزیزمان اعتلا و بالندگی و برای تمامی کارگزاران عرصه صنعت، معدن و کار آفرینی سلامتی و توفیق آرزو دارم.


  اسماعیل لله گانی

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد