Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد شاهرخی گفت: با توجه به اقشار ضعیف و گره گشایی از مشکلات قشر کم برخوردار تلاش کردیم مقابل جریانی که موجب گسترش یاس و ناامیدی در کشور می شد، بایستایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح قزوین، سردار محمد شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات برگزار شد، مطرح کرد: خدای را شاکریم که ما در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سابق سپاه استان قزوین افزود: زندگی هر کدام از ما می توانست در مسیرهای مختلفی قرار بگیرد اما به لطف خداوند در جریان خدمتگزاری قرار گرفتیم و با تمام وجود شکرگزار این نعمت هستیم.

شاهرخی خاطرنشان کرد: شرط شکرگزاری نعمت خدمت این است که هر اندازه‌ای که توان و ظرفیت داریم در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب و خدمت به مردم به کار بگیریم.

وی عنوان کرد: همه ما این دغدغه را داریم که سرنوشت ما به چه شکلی خواهد بود و قطع یقین دعایمان عاقبت بخیری است.

فرمانده سابق سپاه صاحب الامر استان قزوین با اشاره به خدمت ۴۰ ساله خود در سپاه تاکید کرد: در بخش های مختلف سپاه انقلاب اسلامی انجام وظیفه کرده و به این خدمت چندساله افتخار میکنم؛ ما برای پاسداری از انقلاب باید خود را آماده مقابله با تهدیدهای سخت کنیم.

سردار شاهرخی با اشاره به تهدیدهای نرم دشمن تاکید کرد: با اقداماتی از قبیل خدمت به مردم در راستای محرومیت زدایی، گسترش ارزش های انقلاب اسلامی، تلاش برای افزایش نیروهای انقلابی با جذب داوطلبانه بسیج، مقابله با ناکارآمدی‌ها، تلاش برای حفظ امنیت جامعه و خدمت به مردم در حوادث طبیعی و غیرطبیعی می‌توان تهدیدات دشمن را خنثی و این موانع را به فرصت بدل کرد.

وی افزود: در سال های اخیر با اقداماتی از قبیل کمک‌های مومنانه، توجه به اقشار ضعیف و گره گشایی از مشکلات قشر کم برخوردار تلاش کردیم مقابل جریانی که موجب گسترش یاس و ناامیدی در کشور می شد، بایستایم.

 

فرمانده باید پیشرو باشد/ همچون یک سرباز خدمت خواهم کرد  

رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که ظهر امروز در حسینیه سپاه استان برگزار شد با بیان اینکه قزوین گنجینه‌های بزرگی از شخصیت‌ها را دارد، اظهار کرد: امروز به عنوان سرباز و فرزند کوچک کشور افتخار می‌کنم که از روستاهای دورافتاده الموت در تیپی که حاج عبدالله عراقی فرماندهی آن را داشت، در عملیات والفجر ۱۰ در جبهه خدمت کردم و زخم کوچکی از دفاع مقدس بر بدن دارم.

وی با بیان اینکه باید گفت که تشکیل سپاه از همان زمان واقعه عاشورا آغاز شد، افزود: قزوین سرشار از ظرفیت است و فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین جایگاه ویژه‌ای برای خدمت‌‌گذاری است که به عنوان یک سرباز حاضر به خدمت هستم.

فرمانده جدید سپاه استان قزوین ادامه داد: شخصیت‌هایی همچون سرداران آبنوش، شاهرخی، کبیری و آذربایجانی از گنجینه‌های نهفته‌ای در این استان بودند و هستند که در مسیر خدمتم از آن‌ها ملتمسانه کمک خواهم گرفت و از تجربیات آنها استفاده خواهم کرد و کارها را صادقانه انجام خواهم داد.

رفیعی آتانی ابراز کرد: امیدوارم از پشتیبانی مردم قزوین برخوردار شوم و این برادر و فرزند کوچک را دعا کنند و به کمک تک تک رزمندگان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین کارهای بزرگ انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: هیچگاه به سربازان و پاسداران نخواهم گفت بروید بلکه ابتدا خودم پیشقدم خواهم شد چون از مکتب قاسم سلیمانی یاد گرفتیم که فرمانده باید پیشرو باشد تا نیرو هم پشت سر او به میدان بیاید.

این مقام مسئول با تاکید بر حفظ مقام شامخ شهدا و کرامت خانواده معزز شهدا تصریح کرد:‌ برنامه کاری‌ام را با دیدار با خانواده‌ شهدا و حضور در مزار شهدای قزوین و دیدار با حضرت آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان شروع خواهم کرد و قطعا از نصایح، دغدغه‌ها و فرمایشات ایشان بهره‌مند شوم.

رفیعی در پایان تاکید کرد: اعلام می‌کنم که این بردار کوچک و در این لباس مقدس اولین فدایی این ملت ولایی خواهم بود و از تمام مردم خواهشمندم دعا کنند تا مرگم با شهادت رقم بخورد.

 

 

امنیت در قزوین ماحصل وحدت و همدلی اعضای شورای تامین استان است  

هدایت الله جمالی پور در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان قزوین که ظهر امروز در سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: سردار شاهرخی از فرماندهان اخلاق‌مدار، متعهد و متدین است که در مدت حضورم در استان قزوین، افتخار همکاری با ایشان را داشتم و همکاری بسیار نزدیک و موثری با ایشان برقرار کردیم و ایشان به عنوان یکی از افراد امین در شورای تامین استان همواره ما را در حفظ امنیت استان یاری کردند.

وی افزود: باتوجه به همکاری بسیار موثر‌ سردار شاهرخی در شورای تامین و همچنین حضور همدلانه سایر دستگاه‌ها موجب شد، یک نگاه واحد داشته باشیم و دغدغه‌ همه ما این بود که چطور می‌توان خدمت‌گذاری صادقه به مردم داشته باشیم‌.

استاندار قزوین ابراز کرد: علی رغم مشکلات متعدد در فضای کشور و استان، مشارکت همدلی و انسجام خوبی در شورای تامین داشتیم که قدرشناس این همراهی خوب سردار شاهرخی هستیم؛ ما یک تیم واحد بودیم که دغدغه‌اش خدمت به مردم بود.

وی بیان کرد: در استان قزوین یک‌ روحیه وجود دارد و آن هم روحیه انسجام است که امام جمعه محترم ما را در این راه و حاکم شدن فضای وحدت و اتحاد یاری کردند.

جمالی پور تصریح کرد: هدف ما این بود که اعتماد مردم به نظام افزایش پیدا کند؛ در مسئله بنزین در سال ۹۸ خوشبختانه باتوجه به همین روحیه همدلانه و انسجام، در استان قزوین هیچ اتفاق و خطر خاصی رخ نداد و شاهد آرامش در فضای استان بودیم و همه با وحدت و برادرانه کنار هم کار کردیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: سعی کردیم طوری رفتار کنیم که اعتماد مردم به نظام و جمهوری اسلامی افزایش یابد که نمونه‌اش حضور مردم استان قزوین در انتخابات و مشارکت ۵۲ درصدی است که نتیجه در میدان بودن و درک درست از شرایط داشتن است.

استاندار قزوین در پایان گفت: از زحمات سردار شاهرخی قدردانی می‌کنیم وبه سردار آتانی خیرمقدم می‌گوییم و امیدواریم حضور ایشان منشا خیر برای مردم استان قزوین شود؛ از خداوند خواستاریم که همه بتوانیم خدمت‌گذار صدیقی برای مردم و نظام باشیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه صاحب الامر عج سردار شاهرخی خدمت به مردم شورای تامین استان قزوین سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: انتخاب فرد اصلح ضروری است و مردم نگاه قبیله گرایی را کنار بگذارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی اظهار کرد: اگر افرادی بدون در نظر گرفتن شایسته‌سالاری به فردی رأی دهند، خیانت به اسلام، نظام و مردم کرده است، انتخاب فرد اصلح ضروری بوده و مردم نگاه قبیله گرایی را کنار بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی امین و امانت‌دار مردم بوده و حفاظت و صیانت از رأی مردم را بر عهده دارند، همچنین مسئولان طبق قوانین حق تبلیغ ندارند و در غیر این صورت برخورد خواهد شد.

امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: اگر تخلفاتی صورت بگیرد، باید اطلاع‌رسانی شود تا جنبه بازدارندگی داشته باشد، همچنین منصوبان ولی‌فقیه در لرستان هم به‌صورت یکسان حق دارند و ضوابط رعایت خواهد شد.

شاهرخی اضافه کرد: هیچ نهادی در لرستان درباره رد و یا تأیید شخص و یا حوزه انتخابیه از نماینده ولی‌فقیه استعلام نکرده و همه‌چیز برای مردم یکسان خواهد بود.

وی با اشاره به انتصاب استاندار جدید لرستان افزود: اولین گام لزوم حمایت دولت و قوای سه‌گانه از ایشان است تا شاهد توسعه باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: حمایت‌هایی که تاکنون انجام‌شده قابل‌تقدیر اما کافی نیست و همکاری با استاندار جدید ضروری خواهد بود تا تحول همراه با جهش را شاهد باشیم.

شاهرخی با اشاره به‌روز کارگر ادامه داد: حیات وزندگی جامعه وابسته به کار و کارگر و مهم تلقی می‌شود، جامعه باید به سمتی حرکت کند که کسب ثروت رابطه مستقیم باکار داشته باشد.

وی اظهار کرد: ویژه خواری، ربا، رانت و از این قبیل در نظام اسلامی باید برچیده شود، همچنین بخشی از مشکلات امروز از عدم به هنگام، فوری و قاطع در مبارزه با فساد بوده، توجه به ارتقا شغلی کارگر، پرداخت حقوق به‌موقع کارگران، دقت در واگذاری کارها به کارگر ضروری است.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: گروهی منحرف این فقیه و فیلسوف را از جامعه اسلامی گرفتند و با توجه به نامگذاری این روز به نام معلم روز معلم، معلمان چراغ ارشاد را در دل شاگردان روشن نگه دارند که با ارزش‌ترین هدیه است.

شاهرخی با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: این ورزش با طنین ذکر و یاد اهل‌بیت به‌ویژه امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام همراه و این فرهنگ باید باهدف جوانمردی تبلیغ شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند