Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به لزوم اصلاح وضعیت اقتصادی مردم و روی کار آمدن مسئولان دلسوز، گفت: سپاسگزاری از مردم به سخنرانی و حرف زدن نیست بلکه سپاسگزاری از مردم با انتخاب وزیران دلسوز محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها،  نشست ائمه جمعه استان قم امروز( چهارشنبه ۹تیر) با حضور آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار و گزارشی در رابطه با برگزاری نشست شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های تازه تأسیس استان قم ارائه و تصمیمات لازم برای استقبال از دولت جدید و مراسم سالگرد اولین نماز جمعه کشور در ۵ مردادماه گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت‌الله سعیدی با اشاره به هفته قوه قضائیه علت عزت شهید بهشتی را ذکاوت و فراصت ایشان دانست و گفت: روشنفکری‌ها و سعه صدری که این شهید در مسائل داشت بسیار عجیب بود و در اوج هیجان مردم، ایشان از آرامش خاصی برخوردار بود که مجموع خصوصیات ایشان توانست شخصیتی ممتاز را از این شهید بزرگوار به ما نشان دهد.

 

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بالقوه زیادی در کشور وجود دارد و باید این ظرفیت‌ها را بالفعل کرد، گفت: شهید بهشتی از مسئولانی بود که توانست بسیاری از ظرفیت های بالقوه اسلام را به بالفعل تبدیل کند و نشان داد که یک شخصیت غیر معصوم هم می تواند با پیروی از معصوم برای مردم الگو و اسوه حسنه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قم با اشاره به ۵ مرداد سالروز تشکیل اولین نماز جمعه در ایران، گفت: ما باید متناسب فضا و موقعیت موجود از این مناسبت مهم یاد و نماز جمعه را میان مردم تبلیغ کنیم که البته این موضوع به معنای کارهای هزینه‌بر نیست؛ اگر حضور ائمه جمعه در سنگرهای انقلاب و آرام کردن جو جامعه نبود بسیاری از خطاهای عمدی و سهوی که اتفاق می‌افتاد می‌توانست خطر جدی برای انقلاب ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه ائمه جمعه نباید توجیه‌گر اشتباهات مسئولان معرفی شوند، گفت: حضرت موسی (ع) وقتی از میقات خود برگشتند و دیدند که مردم گوساله پرست شدند به وزیر خود هارون فرمودند که تو چه می‌کردی که جامعه به این نقطه رسید و این برخورد نشان می‌دهد که ما نباید نسبت به حفظ نظام همراه با آرامش جامعه بی‌تفاوت باشیم.

 

سعیدی با بیان اینکه سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب در دعوت مردم برای حضور در انتخابات تاثیر زیادی داشت، گفت: سپاسگزاری از مردم به سخنرانی و حرف زدن نیست بلکه سپاسگزاری از مردم با انتخاب وزیران دلسوز محقق می‌شود و مسئولان در خدمت به مردم باید شفافیت را مورد توجه قرار دهند.

 

وی با اشاره به لزوم اصلاح وضعیت مردم گفت: دولت باید خدمت کند و بعد از اینکه خدمت را انجام داد مردم را به رعایت مسائل فرهنگی و اجتماعی دعوت و توصیه کند اما اگر خدمتی در کار نباشد مردم هم مسائل فرهنگی را رعایت نمی‌کنند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آیت الله سعیدی انتخابات سپاسگزاری از مردم استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان

استاندار کردستان گفت: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است و پیگیری می‌کنیم تا این امر محقق شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: عمده بار اصلی توسعه و پیشرفت استان بر دوش کارگران است و آنها چرخ اقتصادی کشور را به چرخش درمی‌آورند.

وی افزود: همواره مرهون کار و تلاش کارگران هستیم که بدون وجود آن‌ها کارها به پیش نمی‌رود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است که پیگیری می‌کنیم این امر محقق یابد.

زارعی‌کوشا بر حل مشکلات بیمه‌ای کارگران تاکید و تصریح کرد: پیگیری می‌کنیم که سهمیه اختصاص یافته به بیمه کارگران در استان بیشتر شود و بخشی از مشکلات این قشر کاهش یابد.

ضرورت حمایت ویژه از کارگران در راستای رونق تولید

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم تاکید کرد: جهش تولید با مشارکت مردم محقق خواهد شد که باید در این راستا از اقشاری همچون کارگران به صورت ویژه حمایت شود.

وی اضافه کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های بی‌شماری در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، معادن و مرز است که باید در راستای توسعه استان از آنها بهره گرفت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر احیای واحدهای راکد در استان، گفت: باید در وقت پیری و بازنشستگی نیز کارگران را فراموش نکرد و آنها را در این دوران نیز به صورت ویژه حمایت کرد.

ماموستا رستمی افزود: با حمایت از کارگران، سرمایه‌گذاران و اقتصاددانان باید اقتصاد کشور را تقویت و با رونق تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم.

کد خبر 749385

دیگر خبرها

  • معلمِ متفکر
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه