Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال ایران و آقای گل فوتبال جهان می‌گوید از چیزی ناراحت نیست اما فعلا قصد ندارد به مربیگری در فوتبال ایران بپردازد.

به گزارش ایسنا، علی دایی، برترین گلزن تاریخ فوتبال جهان و اسطوره فوتبال ایران در گفت‌وگوی زنده از طریق "اینستاگرام ایسنا"، در واکنش به اینکه خیلی‌ها ایران را رها کردند و برخی معتقدند علی دایی با این شرایط می‌تواند در خارج از کشور در شرایط بهتری زندگی کند، اظهار کرد: من به اینجا (ایران) وابسته هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خانواده‌ام و دوستانم وابسته هستم. شلوغی اینجا را دوست دارم. من می‌توانم در بهترین شرایط به مسافرت برم اما یک هفته بعد، دلتنگ اینجا می‌شوم. شرایط خارج مثل اینجا که نیست؛ مزایا و آرامش بیشتری دارد اما من عاشق اینجا هستم. همه چیزم بستگی به اینجا دارد.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در واکنش به اینکه آیا اعتقاد دارد در حق او اجحاف شده است، گفت: به هیچ وجه اینطور فکر نمی‌کنم. در حق من احجاف نشده است. خواست خدا بود که اینطور شد. اصلا و ابدا ناراحت نیستم.

دایی در واکنش به اینکه آیا قصد بازگشت به مربیگری در ایران را دارد اظهار کرد: تا الان تصمیم گرفته‌ام مربیگری نکنم. سال قبل چند تا تیم آمدند و مذاکره کردند اما دوست ندارم.

او افزود: از فوتبال ایران ناراحت نشده‌ام. الان احساس بهتری در زندگی خصوصی‌ام به نسبت فوتبال دارم. الان آرامش بیشتری دارم. رو راست بگویم که بازی‌ها را به خصوص بازی‌های ملی را می‌بینم ولی به فکر مربی‌گری در ایران نیستم.

دایی درباره پیشنهاد اورتون گفت: من عادت به پشت میز نشینی ندارم. من اگر بخواهم در فوتبال کار کنم، دوست دارم در مستطیل سبز باشم. هرکسی را برای کاری ساخته‌اند و تاکنون در این ۲۵ سال پشت میز شرکتم ننشسته‌ام و به این موضوع عادت ندارم.

او در پاسخ به این سوال که چرا تجربه اقتصادی‌اش را به فوتبال وارد نمی‌کند، توضیح داد: شرایط فوتبال فرق می‌کند. من در کار اقتصادی خودم حرف آخر را می‌زنم. در فوتبال، متاسفانه باید به کسانی جواب بدهم که فوتبال نمی‌دانند. من آزاد به دنیا آمدم و دوست دارم آزاد زندگی کنم.

آقای گل فوتبال جهان درباره پیامی که به رونالدو به خاطر برابر شدن گل‌های ملی‌شان داد و پاسخی که دریافت کرد، گفت: من رسالت ایرانی بودنم را با پیامی که دادم نشان دادم. من این پیام را از مدت‌ها پیش آماده کرده بودم. ما رسالت داریم که ایران را از جنبه مثبتش نشان دهیم. همین اتفاق هم که افتاد بعضی‌ها ناراحتند که چرا رونالدو که به کسی جواب نمی‌دهد، به من جواب داده است. ایشان به من لطف داشتند. در زمین فوتبال، رونالدو یک قهرمان واقعی است. بیرون زمین هم با کارهای خیرخواهانه‌ای که کرده، پهلوان است. پهلوان فقط کسی نیست که در زورخانه ورزش می‌کند. ما باید با کارهایمان پهلوانی را نشان دهیم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علي دايی آقای گل فوتبال جهان فوتبال ایران دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم