Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، «جان کربی» سخنگوی وزرات دفاع آمریکا مدعی شد که پنتاگون «همچنان در حال ارزیابی گسترده کامل خسارات وارده» بعد از حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه است.

جان کربی با تکرار این ادعا که «این حمله هیچ تلفاتی از آمریکایی ها را در پی نداشته است» گفت: «می دانم که دو ساختمان مورد هدف قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما این قضیه را خیلی جدی تلقی می کنیم و من مطمئناً این حق را محفوظ می دارم که با گذر زمان، چنانچه ضروری باشد، قرائن بیشتر اثبات شود».

به گزارش مهر، روز گذشته خبرنگار شبکه المیادین در سوریه اعلام کرد که در حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه دست کم ۷ نفر از نیروهای قسد وابسته به واشنگتن که در میان آنها یک فرمانده نیز به چشم می خورد و همچنین شماری از نظامیان آمریکایی و نیروهای ائتلاف زخمی شده اند.

منابع سوری بدون ذکر تعداد زخمی شدگان از نظامیان آمریکایی و ائتلاف بین المللی گزارش دادند که مجروحان به بیمارستانی در جنوب حسکه منتقل شده اند.

آمریکا پیش از این در بامداد روز دوشنبه تجاوز نظامی جدیدی را علیه گروه مقاومت «حشد الشعبی» عراق ترتیب داده بود. در همین راستا، جنگنده‌های آمریکایی مواضع حشد الشعبی در منطقه «البوکمال» واقع در مرزهای مشترک سوریه و عراق را بمباران کردند. منابع عراقی اعلام کردند که در جریان این تجاوز نظامی، ۴ نیروی حشد الشعبی به شهادت رسیدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پنتاگون سوریه نظامیان آمریکایی قسد حشد الشعبی البوکمال نظامیان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند

شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد که چهار نفر در نزدیکی ایستگاه مترو در شمال شرق لندن با چاقو زخمی شدند. پلیس انگلیس نیز از دستگیری یک مرد ۳۶ ساله خبر داده و از مردم محلی خواست تا از دستورات افسران پلیس در محل را اجرا کنند.

براساس گزارش النشره، فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مردی را نشان می‌دهد که قمه‌ای را در لینگ کلوز در نزدیکی ایستگاه MRT حمل می‌کند. سازمان حمل و نقل لندن گفت که این ایستگاه متروی لندن به دلیل تحقیقات پلیس در منطقه بسته شده است و پلیس، آمبولانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روزنامه تلگراف انگلیس در همین راستا گزارش داد: پلیس گفت که اندکی قبل از ساعت ۷ صبح با آنها تماس گرفته شد تا گزارش شود که یک وسیله نقلیه به داخل خانه ای وارد شده است و افرادی در همین محل چاقو خورده اند.

تلگراف گفت که دو تن از این افرادی که چاقو خوردند افسر پلیس لندن هستند که با قمه مورد حمله قرار گرفتند. با این وجود پلیس لندن می گوید به نظر نمی‌رسد این حادثه مرتبط با تروریسم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل