Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری المیادین از دهم تیرماه (اول ژوئیه) پانزدهمین سالروز جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان در سال ۲۰۰۶ را به مدت دوازده روز به شکل ویژه پوشش می‌دهد.

شبکه المیادین این پوشش را تحت عنوان «ما اینجاییم... هم‌پیمانان قدس» همزمان از هفت کشور انجام می‌دهد و معتقد است «هم‌پیمانان قدس، پایه‌گذار معادله جدیدی است که احتمالا مقدمه نبرد آزادسازی آینده باشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

المیادین در این خصوص گزارش کرد، این پوشش فراگیر و در زمان واحد از هفت کشور یا پایتخت یا شهرهایی است که در قلب محور مقاومت قرار دارند که یا خود صراحتا اعلام کرده‌اند که بخشی از محور مقاومت هستند یا از طریق نیروهایی که در آنها فعال هستند و به مقاومت فراگیر و مسلحانه اعتقاد دارند و حتی برخی صراحتاً اعلام کرده‌اند که بخشی از جنگ احتمالی آینده برای دفاع از قدس یا رویارویی منطقه‌ای هستند.

 

 

المیادین گزارش کرد، آنچه امسال قابل توجه است، همزمانی سالروز جنگ ۲۰۰۶ با پیروزی (مقاومت) در نبرد «سیف القدس» است. نمی‌توان از پیروزی سیف القدس صحبت کرد اما از پیروزی ژوئیه (ماه تموز) صحبت نکرد. آن پیروزی در سال ۲۰۰۶ عصر شکست‌های اسرائیل در جنگ‌هایش با مقاومت را پایه‌گذاری کرد، آنهم بعد از آنکه اشغالگری در جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ فروپاشید و جنوب لبنان بی‌قیدوشرط آزاد شد. 

پیروزی فلسطین در نبرد سیف القدس [در دفاع از قدس]، نبرد با اشغالگران اسرائیلی را وارد دوره‌ای جدید کرد که با گذشته متفاوت است؛ پایه‌گذار قواعد جدیدی شد که در آن غزه پشتوانه قدس شد و خاک اشغالی ۱۹۴۸ را بازوی غزه قرار داد و کرانه [باختری] را پشتوانه‌ای برای «الشیخ جراح» کرد. 

در این ویژه برنامه دوازده روزه قرار است ده سال جنگ و آتش علیه سوریه، از مقاومت عراق و کنار زدن اشغالگران آمریکایی، از داعش در سوریه، عراق و منطقه و از بازگشت نیروهای آمریکایی صحبت شود. از جنگ علیه یمن در کنار ائتلاف سعودی و از ایستادگی یمنی‌ها و انتقال آنان از مرحله دفاع به مرحله پاسخ به تجاوز برای بقاء و از آن به مرحله ابتکار عمل و اعلام تمایل برای آزادسازی [خاک خود] گفت‌وگو می‌کنیم.

در پوشش ویژه المیادین از سالروز پیروزی مقاومت در سال ۲۰۰۶ همچنین از حزب‌الله و فرماندهی نبردهای آزادسازی‌ای سخن گفته خواهد شد که در لبنان و سوریه در مواجهه با داعش و جبهة النصره (القاعده) انجام شد. در این برنامه‌ها از افراطگرایی مسلحانه دینی و تکفیری و دودستگی بی‌سابقه مردمی، سیاسی و رسانه‌ای در منطقه گفته خواهد شد و همچنین از دودستگی موجود میان دو گزینه مقاومت و انقلاب واقعی، نه دروغین و بین گزینه ویرانی داخلی تحت شعارهایی مثل عادی‌سازی با اسرائیل حرف به میان خواهد آمد. 

انتهای پیام/ص 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌۸ اردیبهشت سالگرد شهادت شهید علی اکبر شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران است.خلبان شیرودی که  با ۳۳ بهار زندگی بالاترین ساعت پرواز جنگی را در جهان داشت و تا روز آسمانی شدنش در سال ۱۳۶۰، چنان درخشید که، برای همیشه‌ی تاریخ، یکی از جوانان رشید انقلاب نام گرفت.

روایت خان آرمویی از خلبان  تیزپرواز آسمان ایران:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • سالروز پیروزی بر رژیم کمونیستی
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • ببینید | هشتم اردیبهشت سالروز درگذشت استاد نورالدین رضوی سروستانی