Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در امارات را محکوم کرد.

او گفت: آنچه در ابوظبی افتتاح شده است لانه جاسوسی و مرکز توطئه چینی علیه ملت‌های منطقه است.

طارق سلمی افزود: در حالی که خون فلسطینیان با اقدامات تروریستی یهودیان ریخته می‌شود، حکام امارات با افتتاح سفارت این رژیم در ابوظبی، دو دستی هدیه‌ای گران‌بها در اختیار قاتلان و جنایتکاران صهیونیست قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: هرگونه نمایندگی رژیم صهیونیستی فاقد مشروعیت است.

حازم قاسم، سخنگوی حماس نیز پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد: افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی نشانگر پافشاری امارات بر اشتباهی است که این کشور با امضای توافقنامه عادی سازی مرتکب آن شده بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: افتتاح سفارت همزمان شد با عملیات انهدام در منطقه السلوان؛ مسأله‌ای که ما پیوسته درباره آن هشدار می‌دهیم که توافقنامه‌های عادی سازی سبب تشویق رژیم صهیونیستی به افزایش تجاوزگری هایش علیه ملت ما و مقدسات ما می‌شود.

یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز گذشته در راستای توافق عادی سازی روابط، سفارت این رژیم در امارات را افتتاح کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی مسئله فلسطین رژیم صهیونیستی امارات متحده رژیم صهیونیستی افتتاح سفارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، گروهی از دانشجویان و فعالین اجتماعی گرجستانی عصر چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در تفلیس ضمن اعلام انزجار از جنایات این رژیم در نوار غزه، از فلسطینیان مظلوم  اعلام حمایت کرده و خواهان پایان اشغالگری در سرزمین فلسطین شدند.

معترضان پلاکاردهایی با مضمون "از نهر تا بحر فلسطین آزاد باید گردد" و "فریب قدرت نرم اسرائیل در گرجستان را نخورید" در دست داشتند.

این اولین تجمع اعتراضی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در تفلیس طی دست کم یک دهه گذشته است.

رژیم صهیونیستی روابط نزدیک و نفوذ گسترده‌ای در گرجستان دارد.

 

دیگر خبرها

  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • لاپید به امارات می‌رود