Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:39:03 GMT

۶ طرح بزرگ شهرداری کرمانشاه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۸۱۲۷

۶ طرح بزرگ شهرداری کرمانشاه افتتاح می‌شود

ایسنا/کرمانشاه فردا (۱۰ تیرماه) با حضور معاون وزیر کشور شش طرح بزرگ عمرانی، تفریحی و گردشگری شهرداری کرمانشاه افتتاح می‌شود.

دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین این پروژه‌ها تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی است.

وی افزود: برای اجرای کامل تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی، طی ۱۹ ماه ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرمانشاه، شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی را از دلایلی نام برد که موجب تاخیر سه ماهه در بهره برداری از این پروژه شد.

طلوعی با بیان اینکه روزانه حدود ۶۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کارند گفت: با احداث این طرح، معضل ترافیک حل و چشم انداز شهری مناسبی از نظر منظر شهری ایجاد شده است.

بانوان در کرمانشاه صاحب پارک می‌شوند

وی در ادامه افتتاح پارک بانوان را یکی دیگر از شش طرح مورد بهره برداری در کرمانشاه عنوان و تصریح کرد: برای افتتاح این طرح در فضایی به مساحت یک هکتار، حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار کرمانشاه بیان کرد: این پارک مجهز به فضاهایی همچون مسیر دوچرخه، جاده تندرستی، مکان‌های ورزشی و فضای بازی کودکان است.

طلوعی به افتتاح خیابان غذا در سراب قنبر کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: این مکان یک مسیر گردشگری است که به شهروندان این امکان را می دهد تا در هنگام گردش و پیاده روی از امکانات رفاهی دیگر هم بهره مند شوند.

وی بهره برداری از مسیر دوچرخه‌سواری واقع در بلوار طاق بستان به طول ۱۵۰۰ متر را از طرح های دیگر آماده بهره برداری عنوان و تأکید کرد: در این طرح همشهریان امکان استفاده از دوچرخه را با ارائه کارت شناسایی خواهند داشت.

شهردار کرمانشاه افتتاح مرکز گردشگری در امور پارکها واقع در تاق بستان و مرکز گردشگری تفریحی در پارک شاهد را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که روز پنجشنبه به بهره برداری می رسند.

اجرای تله کابین کرمانشاه با سرمایه گذار جدید پیش خواهد رفت

وی در ادامه اشاره‌ای هم به احداث تله کابین کرمانشاه داشت و گفت: سرمایه گذار قبلی نتوانست به تعهدات خود عمل کند، اما کارها به سرمایه گذار جدید واگذار و پیش خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه شهرداري شهردار کرمانشاه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری

مهرداد روحانی وزیری ،مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به تکمیل و بهسازی شهربازی فدک اظهار کرد: این شهربازی نوستالژی بعد از سال‌ها مذاکره و پیگیری امسال به شهرداری واگذار شد و با حمایت‌های سازمان سیما و منظر و آقای جوادیان بهسازی آن در دستور کار قرارگرفته و مراحل پایانی آن در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

روحانی وزیری در ادامه به اقدامات انجام شده در بوستان ولایت اشاره کرد و افزود: سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ میلیارد تومان برای روشنایی این بوستان هزینه شد که تا اردیبهشت سال جاری به اتمام خواهد رسید، همچنین مشکلات ورودی این بوستان نیز حل‌شده و بخش زمین‌های بازی آن نیز در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: برنامه منطقه برای سال ۱۴۰۳ این است که به پروژه‌های روبنایی بپردازد و زیباسازی و نورپردازی منطقه را بیشتر در دستور کار خود قرار دهد تا بتوانیم ازنظر بصری نیز منطقه را به یک حد قابل قبولی برسانیم.

وی همچنین به معضل بافت فرسوده در منطقه سه شهرداری قم اشاره و اظهار کرد: تقریباً ۱۵ درصد از مساحت منطقه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که برای توسعه آن پروانه را به‌صورت رایگان صادر می‌کنیم که به دلیل شبکه معابر فرسوده منطقه استقبال خوبی از طرف مردم نشده است.

وی افزود: بخش دیگری از این منطقه کاربری صنعتی دارد که در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۰ مورد پروانه صادر شده که در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۴۰۰ پروانه رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور