Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد که طرح رجیستری موبایل واره‌ها اعم از تبلت و ساعت‌های هوشمند از ۱۲ تیرماه اجرا خواهد شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام فرودگاه امام خمینی (ره)، علی سلیمانی بیان کرد: در راستای لزوم اجرای طرح رجیستری موبایل واره‌ها اعم از تبلت و ساعت‌های هوشمند (دارای سیم کارت) این طرح در گمرک فرودگاه امام (ره) از ۱۲ تیرماه اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مسافران ورودی به کشور در بدو ورود در سالن مسافری گمرک و با مراجعه به همکاران ما باید نسبت به اظهار و رجیستری گوشی تلفن همراه، تبلت، ساعت‌های هوشمند، بارکد اسکنر، مبدل تلفن ثابت به سیار، PDA و هر گونه تجهیزات دارای سیم کارت با ارائه مشخصات خود و موبایل واره‌های ورودی شأن به گمرک اقدام کنند.

مدیرکل گمرک فرودگاه امام با اشاره به رجیستری دستگاه‌های تلفن همراه و موبایل واره‌های همراه اتباع خارجی اظهار داشت: اتباع خارجی پس از ثبت دستگاه خود در لحظه ورود در گمرک، بعد از گذشت حداقل یک ماه امکان فعالسازی در نزدیکترین گمرک مسافری محل سکونت خود را دارند، ضمن اینکه انجام فرایند رجیستری موبایل واره‌های وارده از طریق بسته‌های پستی نیز در بدو ورود در حوزه ۳ گمرک امانات پستی فرودگاه امام قابل رسیدگی و انجام است.

همچنین، رضا خورشیدی، معاون مسافری گمرک فرودگاه امام در این زمینه اظهار داشت: مسافرانی که قبل از تاریخ ۱۲ تیر اقدام به ورود تبلت و موبایل واره کرده اند با قرار دادن سیم کارت و روشن کردن دستگاه خود دیگر نیازی به انجام فرایند رجیستری نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: جزئیات مرحله دوم طرح رجیستری/ ۱۲ تیر؛ آخرین مهلت رجیستری ساعت‌های هوشمند سیم‌کارت‌خور

انتهای پیام/

برچسب ها: رجیستری موبایل فرودگاه امام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رجیستری موبایل فرودگاه امام رجیستری موبایل واره ها گمرک فرودگاه امام ساعت های هوشمند طرح رجیستری سیم کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است، ببینید.

کد خبر 849099 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت موبایل

دیگر خبرها

  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • ورود هیئت حماس به قاهره و آغاز مذاکرات فشرده با میانجیگران مصری
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود