Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:54:49 GMT

احصای مشکلات سلطانیه برای ارائه به دولت جدید

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۸۹۶۷

احصای مشکلات سلطانیه برای ارائه به دولت جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ظرفیت‌ها و مشکلات شهرستان‌ها در جلسات متخلف با مسؤولان و تشکل‌های مردمی توسط ائمه جمعه هر شهر احصاء و در قالب یک بسته با عنوان «طرح استقبال از دولت جوان حزب اللهی تحول آفرین» توسط شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور به رئیس جمهور منتخب اهدا می‌شود.

این طرح چند هفته قبل از انتخابات آغاز شده و ارتباطی با انتخاب آیت اله رئیسی به ریاست جمهوری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهاد نماز جمعه برای اولین بار با اجرای طرحی با عنوان استقبال از دولت جوان حزب اللهی تحول آفرین در نظر دارد، مسائل و مشکلات شهرستان‌ها با محوریت ائمه جمعه سراسر کشور بررسی، احصا و در قالب یک بسته پیشنهادی به رئیس جمهور منتخب اهدا کند، لذا بنا به درخواست امام جمعه شهرستان سلطانیه و برای همین منظور سومین جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان سلطانیه این بار با حضور مسئولان ادارات در شورای اداری شهرستان تشکیل شد.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب امام جمعه سلطانیه در ابتدای این جلسه با هدف تشریح و تبیین این طرح با بیان اینکه هر گونه تغییر برونى وابسته به تغییر درونى ملّت هاست و خداوند سرنوشت هیچ ملّتى را تغییر نمى‌دهد مگر آنان خودشان بخواهند، گفت: تحول خواهی و تحول آفرینی از مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از حضرت امام خمینی «ره» بعنوان امام تحول خواه یاد می‌کند و تحول آفرینی را یکی از ویژگی‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌داند، افزود: مصداق واقعی تحول خواهی و تحول آفرینی در زمان ما مقام معظم رهبری است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر جوان تحول آفرین و دولت تحول آفرین تاکید دارند، افزود: دولت جوان حزب اللهی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برای تحول آفرینی در کشور است.

حسینی نسب با بیان اینکه امام تحول خواه بود، رهبر معظم انقلاب تحول خواه و تحول آفرین است و بر تحول آفرینی تاکید دارد و لذا نهاد نماز جمعه در راستای تحول آفرینی در شهرستان‌ها مسائل و مشکلات و ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان‌ها را احصاء و بررسی می‌نماید، گفت: نقاط قوت و ضعف شهرستان‌ها توسط ائمه جمعه هر شهر احصاء و بعد از جمع بندی در قالب یک بسته با عنوان «طرح استقبال از دولت جوان حزب اللهی تحول آفرین» توسط شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور به رئیس جمهور منتخب اهدا می‌شود.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه مسؤولان ادارات در حیطه مسؤولیت خود از مسائل و مشکلات شهرستان مطلع هستند، گفت: این طرح چند هفته قبل از انتخابات آغاز شده و ارتباطی با انتخاب آیت‌الله رئیسی به ریاست جمهوری ندارد، بلکه هر یک از کاندیداهای ریاست جمهوری که با اقبال مردم روبه‌رو می‌شد، این طرح اجرا و برای او ارائه می‌شد.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: ائمه جمعه رئیسی امام خمینی مقام معظم رهبری امام جمعه سلطانیه دولت جوان انقلابی دولت جوان حزب اللهی مشکلات شهرستان مقام معظم رهبری مسائل و مشکلات تحول آفرین تحول آفرینی شهرستان ها ائمه جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

امام جمعه قم گفت: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کنند و هر جریانی که برابر آنان قدعلم کند، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آن است.

به گزارش مهر؛ آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت: در روز شهادت امام صادق علیه‌السلام رژیم شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند و طلاب و مردمی که در این مراسم حضور یافته بودند را مورد شتم و ضرب قرار دادند و شماری را نیز به شهادت رساندند.

امام جمعه قم با تسلیت شهادت صادق آل محمد (ص) بیان کرد: باید بدانیم علت تمام مصیبت‌هایی که در حق اهل بیت علیهم السلام روا داشته شده چه بوده که امام باقر علیه السلام فرمود هر کسی ستم‌های ناروایی که بر ما اهل بیت علیهم السلام روا داشته نشناسد با کسانی که این کار‌ها را انجام دادند شریک است.

آیت الله سعیدی گفت: ائمه معصومین علیهم السلام در طول امامت خود بدنبال حاکمیت الهی بودند و حاکمان زمان می‌دانست که امام صادق علیه السلام داعیه امامت دارد و درسی که ما باید در این عرصه بگیریم پیروی از سیره اهل بیت علیهم السلام است و کسی که می‌گوید دین از سیاست جدا است در واقع از اسلام و دین چیزی نفهمیده است.

خطیب جمعه قم با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: این عملیات دارای ابعاد گسترده و پیچیده‌ای بود که ایران اسلامی در این عملیات محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت.

تولیت حرم بانوی کرامت افزود: در اسرائیل تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکل فلسطین در دیدار با معلمان تاکید کردند هیچ راه حلی جز بازگشت صاحبان این سرزمین وجود ندارد.

آیت الله سعیدی با اشاره به اعتراض دانشجویان علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه قم ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آن‌ها است، چرا که آنان می‌دانند اگر ملت‌ها بیدار شوند، نمی‌توانند به چپاول خود ادامه دهند و امروز این شرایط در غرب حاکم است.

وی اضافه کرد: متأسفانه عده‌ای امروز در برابر اقدامات آمریکا علیه دانشجویان سکوت کردند.

آیت الله سعیدی با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: خروجی دهه ولایت صرف شادی و بزرگداشت نیست و بیان فضائل اهل بیت علیهم السلام باید در دستور کار باشد و خروجی دهه کرامت باید افزایش میزان ارادت و عمل مردم به آیات الهی باشد.

امام جمعه قم ابراز کرد: زیارت با معرفت اهل بیت علیهم السلام و عمل به احکام اسلامی باید سرلوحه برنامه‌ها باشد.

آیت الله سعیدی افزود: از نیروی انتظامی به دلیل تلاش‌هایی که در عرصه حجاب و عفاف دارد باید تقدیر کرد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت در قالب دومین سفر به استان قم خواهند آمد که امید است این سفر نیز پر از خیر و برکت باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • تحقق سند تحول آموزش و پرورش جدی گرفته شود
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود