Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@02:41:30 GMT

نخستین برد تراکتور با هدایت فیروز کریمی

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۹۰۵۹

نخستین برد تراکتور با هدایت فیروز کریمی

تراکتور با تک گل محمد عباس‌زاده به برتری رسید تا اولین حضور فیروز کریمی روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی همراه با سه امتیاز باشد.

به گزارش مشرق، تیم‌های تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه بنیان‌دیزل در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده تبریز با یک گل به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این دیدار در دقیقه ۱۳ به وسیله محمد عباس‌زاده به ثمر رسید. یک دقیقه پیش از این گل داور، هند دارکو بیدوف را گرفت و در تصمیمی بحث‌برانگیز برای تی‌تی‌ها پنالتی گرفت. این پنالتی به وسیله عباس‌زاده زده شد اما شهاب گردان آن را مهار کرد. با این وجود مهاجم باتجربه تراکتور در برگشت توپ را به تور چسباند تا زننده یک گل سه امتیازی باشد.

شاگردان مجتبی حسینی برای جبران گل خورده تلاش بسیار زیادی را انجام دادند اما عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان تراکتور مانع از باز شدن دروازه میزبان شد. حالا پرشورهای تبریزی در اولین هفته با سرمربیگری فیروز کریمی به برد ارزشمندی دست پیدا کردند و امیدوار به کسب سهمیه باقی ماندند.

تراکتور در حال حاضر ۳۶ امتیازی است و موقتا در رده چهارم جای دارد. ذوب‌آهن هم با این شکست ۲۲ امتیازی باقی ماند تا تیم پانزدهم جدول باشد و یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شود.

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، میلاد فخرالدینی، هادی محمدی، میثم تیموری، بهزاد سلامی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، محمد قنبری، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده

ترکیب ذوب‌آهن:

شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی، دارکو بیدوف، دانیال مومنی، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی مهر و مجتبی حق دوست

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تراکتورسازی سید مجتبی حسینی فیروز کریمی فوتبال تراکتور لیگ برتر ذوب آهن اصفهان عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟

 در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

دیگر خبرها

  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی