Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مهدوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص آخرین نتایج بازشماری آرای صندوق های دستی انتخابات شوراهای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: با نظارت اعضای هیئت نظارت استان و هیئت نظارت شهرستان تمامی صندوق های دستی مجددا بازشماری شد.

وی افزود: نتیجه بازشماری آراء فردا با حضور نمایندگانی که آرای نزدیکتری به یکدیگر دارند در حضور هیئت نظارت اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: پس از تجمیع آراء نتایج اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/60025

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز هیئت نظارت انتخابات شوراهای اسلامی فرماندار تبریز بهروز مهدوی ششمین دوره انتخابات شورا خبرگزاری فارس فارس تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود