Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بابک رضی منشفرماندار شهرستان اسکو گفت:امسال شهرستان اسکو میزبان ۲۲۹۱ نفر داوطلب کنکور سراسری که به صورت حضوری و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

اوافزود: از مجموع ۲۲۹۱ نفر داوطلب شرکت کننده در کنکور ۱۴۰۰ که با میزبانی شهرستان اسکو برگزار خواهد شد، ۱۵۳۲ نفر در حوزه خواهران و در محل دانشگاه پیام نور اسکو و ۷۵۹ نفر در حوزه برادران و در دبیرستان‌های شهید ابریشمی و الزهرا شهر اسکو برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواز تعداد ۲۰۵۸ نفر دانش آموز کنکوری در سطح شهرستان اسکو خبر داد و گفت: از تعداد کل دانش آموزان ۹۷۹ نفر دانش آموز دختر و ۱۰۷۹ نفر پسر در آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد که به نسبت سال تحصیلی گذشته از حیث تعداد ۱۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به تعداد داوطلبان در گروه‌های مختلف آزمایشی ابراز کرد: در گروه آزمایشی علوم انسانی ۵۹۰ نفر داوطلب، در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۱۹۳ نفر؛ در گروه آزمایشی علوم تجربی ۴۴۳ نفر و در گروه آزمایشی فنی ۸۳۲ نفر و در سایر گروه‌ها ۲۰۲ داوطلب در طی روز‌های پنج شنبه و جمعه به رقابت خواهد پرداخت.

رضی منش با اشاره به اهمیت برگزاری کنکور ۱۴۰۰ با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی کرونا گفت: بر همین اساس تدابیر و تمهیدات لازم برای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در چیدمان صندلی‌ها برای برگزاری آزمون و حضور داوطلبان به شیوه کاملاً استاندارد و بهداشتی پیش‌بینی شده است.

او خاطر نشان کرد: قبل از ورود دانش‌آموزان برای کنکور سراسری ۱۴۰۰ به حوزه‌های مورد نظر از آنان تب سنجی انجام خواهد گرفت و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، دانش‌آموزان مشکوک برای رقابت در آزمون سراسری به اتاق ایزوله برای آزمون هدایت شده و به صورت مجزا از دیگر دانش‌آموزان در اتاق ایزوله در آزمون شرکت خواهند کرد.

او افزود: حفظ سلامت داوطلبان در طول برگزاری آزمون مهم‌ترین اولویت مسئولین است و خانواده‌های داوطلبان بابت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل آزمون هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

فرماندار شهرستان اسکو در پایان یادآوری کرد: همراه داشتن و استفاده از ماسک، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری و خروج از حوزه امتحانی برای شرکت‌کنندگان الزامی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور ۱۴۰۰ دواطلبان کنکور گروه آزمایشی شهرستان اسکو دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری