Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در مراسمی کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن ایثارگران خراسان رضوی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در مشهد مقدس با حضور استاندار خراسان رضوی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و جمعی از مسؤولین استانی به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در مراسم آغاز عملیات ساخت این واحدهای مسکونی گفت: ۷۵۰ واحد مسکونی موردنیاز خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان با استفاده از ظرفیت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهر مشهد در زمینی به مساحت ۴.۴ هکتار احداث می‌شود.

عبدالمجید نژادصفوی ابراز کرد: به ازای هر یک از این واحدها ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی وزارت راه و شهرسازی تأمین‌شده است.

وی با اذعان به اینکه طرح تفصیلی این پروژه در کمیسیون ماده ۵ تصویب‌شده است، یادآور شد:  مسئولیت ساخت این واحدهای مسکونی به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي كميسيون ماده ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان

مجید صالحی امیر گفت: ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان به سرعت در حال اجراست و تاکنون واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحدمسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برنامه چهار ساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات