Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه تبدیل محل پادگان ۰۷ به مجموعه گردشگری در مرحله خاکبرداری است

شهردار خرم آباد گفت: پروژه تبدیل محل پادگان ۰۷ به مجموعه گردشگری در مرحله خاکبرداری است.

محمد شریفی مقدم با تاکید بر اهمیت توسعه فضاهای سبز و تفریحی در سطح شهر گفت: این پروژه اقدامی مهم و کم نظیر در تاریخ خرم آباد است که می تواند سرانه فضای سبز را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از پیگیری های طولانی و مستمر، پادگان مذکور به خارج از شهر منتقل و مقدمات اجرای پروژه فراهم شده است.

شریفی مقدم ادامه داد: شهرداری بلافاصله پس از طی مراحل قانونی لازم، عملیات اجرایی طرح جایگزین را آغاز کرده است و در حال حاضر کار تخریب، نخاله برداری و خاکبرداری محل پروژه بدون وقفه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مساحت این مجموعه حدود ۱۵ هکتار است که حدود ۷۰ درصد آن کاربری فضای سبز دارد و مجموعه بزرگی با عناصر هنری، مسیرهای پیاده روی و امکانات ورزشی، رفاهی و گردشگری احداث خواهد شد.

برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در الیگودرز

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار الیگودرز در بازدید از نمایشگاه آگاهسازی و پیشگیری از اعتیاد به ضرورت افزایش آگاهی خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: امیدواریم با این گونه اقدامات بتوان گام موثری در راستای فرهنگ سازی مبارزه با مواد مخدر برداشت.

گفتنی است این نمایشگاه با همکاری نیروی انتظامی، ادارات شهرستان و سازمان های مردم نهاد طی چندین نوبت در نقاط مختلف شهر الیگودرز برپا خواهد شد و ارائه مشاوره رایگان به بازدیدکنندگان با موضوع اعتیاد و مواد مخدر از برنامه های جانبی آن است.

کشف هفت دستگاه ماینر غیرمجاز در بروجرد 

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: هفت دستگاه ماینر ( استخراج ارز دیجیتال) غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ عزت اله غلامی افزود: در پی اخبار مردمی مبنی بر فعالیت سه نفر در خصوص استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال و قاچاق سیگار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران در هماهنگی با دستگاه قضایی از منزل متهمان موفق به کشف هفت دستگاه ماینر مستهلک، ۴۲ هزار نخ سیگار و ۲۰ بسته تنباکوی خارجی مجموعا به ارزش ۵۵ میلیون تومان شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع ذیربط شدند. 

برچسب‌ها الیگودرز رمز ارز بروجرد خرم آباد ستاد مبارزه با مواد مخدر لرستان پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز رمز ارز بروجرد الیگودرز رمز ارز بروجرد خرم آباد ستاد مبارزه با مواد مخدر لرستان پیشگیری از اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خزائلی اظهار کرد: این دو رویداد با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آئین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آئین کهن پنجاه به در خواهد بود.

او افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولاً با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گستردۀ علاقمندان به آئین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

کد خبر 6095062

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند