Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:29:17 GMT

شرکت ۴ هزار و ۸۰۰ داوطلب ملاردی در کنکور ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۰۰۱۴

شرکت ۴ هزار و ۸۰۰ داوطلب ملاردی در کنکور ۱۴۰۰

طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد با اشاره به برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ طی ۴ روز و در ۵ رشته، اظهار کرد: ۴ هزار و ۸۰۰ داوطلب در کنکور ۱۴۰۰ در شهرستان ملارد شرکت خواهند کرد که ۶۰ درصد را خانم‌ها و ۴۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند و نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰۰ نفر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اعلام آمادگی کامل حوزه‌های برگزاری کنکور در این شهرستان، افزود: امسال تعداد حوزه‌های اجرا تقریبا دو برابر شده و ۳۳ حوزه نوبت در چهار روز اقدام به برگزاری کنکور سراسری خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد با اشاره به اولویت اصلی را حفظ سلامت داوطلبان دانست و گفت: به منظور رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و الویت قرار دادن سلامت داوطلبان، فاصله هر صندلی از هر طرف ۲ متر در نظر گرفته شده است و حوزه‌ها پس از هر نوبت آزمون ضدعفونی می شوند.

رضایی‌فر با اشاره به مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد تصریح کرد: تامین برق حوزه‌های آزمون در طول آزمون، استقرار نیروهای انتظامی، آمبولانس و پزشک در این حوزه‌ها و همکاری شهرداری‌ها به منظور پشتیبانی از برگزاری کنکور سراسری از مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش این هفته شهرستان ملارد بود.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان ملارد آموزش و پرورش حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برنامه های هفته معلم را تشریح کرد.

نشست با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی، حضور در مدارس و کودکستان ها و اهدا لوح تقدیر و تقدیم گل معلمان، برگزاری همایش همکاران جهادی و معاونان آموزشی سه مقطع به همت بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش در یازدهم اردیبهشت از برنامه های این هفته است.

علاوه بر موارد گفته شده آیین زنگ سپاس معلم در روز ۱۱ اردیبهشت، پیاده روی بزرگ فرهنگیان در صبح پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، مراسم نمادین شهرستان شاهرود در ۱۸ اردیبهشت و برگزاری مسابقه پای درس استاد از کتاب تعلیم و تربیت در اسلام از آثار ارزشمند استاد شهید مرتضی مطهری از دیگر برنامه های این هفته است. گزارش علی شهسوار را برای مهر مشاهده می کنید.

کد خبر 6092446

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور