Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلامی، سرلشکر باقری، آملی لاریجانی و جهانگیری در پیام‌های جداگانه‌ای به محسنی اژه‌ای انتصاب او را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفتند.

سردار سلامی: سپاه همه‌جانبه آمده تعمیق همکاری‌ها و هم‌افزایی‌ها با قوه قضاییه است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» به ریاست قوه قضائیه با حکم مقام معظم رهبری، در پیام تبریکی به وی بر تداوم همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های سپاه با قوه قضاییه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن پیام سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» به رییس جدید قوه قضاییه آمده است: انتصاب حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که نشان از حسن اعتماد معظم‌له به آن فقیه مجاهد و روحانی انقلابی دارد، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
وی ادامه داد: بی‌شک انگیزه الهی، روحیه مصمم و جهادی، تجارب گرانبها و نقش‌آفرینی‌های ارزنده، ممتد و اثربخش شما در مسئولیت‌های گوناگون حوزه قضا طی چند دهه اخیر، از مؤلفه‌های ارزشمند و یاری‌بخشی است که می‌تواند متضمن توفیق آن برادر عزیز در این جایگاه خطیر باشد.
به گفته فرمانده کل سپاه، امید است در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، سوابق مدیریتی و ظرفیت‌های ارزشمند علمی و عملی جنابعالی و سرمایه مقتدر و متعهد انسانی و تخصصی موجود در قوه قضائیه، نقطه عطفی پیش برنده برای رویکرد تحول‌محور جاری در گام دوم انقلاب قرار گیرد و به فضل الهی، تحقق بیش از پیش انتظارات و تدابیر حکیمانه رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در تحول و پویایی این نهاد با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین در تعاملات مردمی و خدمات قضایی و نیز اهتمام مضاعف به راهبردهای اصولی نظام و ماموریتی‌های اساسی دستگاه قضا در پیش برد اهداف والای جمهوری‌اسلامی ایران در استقرار عدالت و مبارزه قاطع با فساد در جامعه را تسهیل وسرعت بخشد.
سلامی افزود: اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تعمیق همکاری‌ها و هم‌افزایی‌ها در راستای مأموریت‌های آن قوه، از قادر متعال موفقیت و سربلندی روز افزون‌تان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و قهرمان ایران را طلب می‌کنم.

آملی لاریجانی: مجمع تشخیص مصلحت نظام آماده مساعدت و همراهی با دستگاه قضا است

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در چارچوب وظایف قانونی خود و در مسیر رسیدن قوه قضائیه به اهداف عالی و منطبق با سیاست‌های کلی نظام، آماده مساعدت و همراهی با دستگاه قضا خواهد بود.
آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با تبریک انتصاب «غلامحسین محسنی اژه‌ای» نوشت: رجا واثق دارم جنابعالی که بحمدالله دارای سوابق بسیار ارزنده در دستگاه قضایی هستید، با تجربه گرانبهای سال‌ها خدمت در مناصب قضایی و روحیه جهادی و تلاش‌های پیگیرانه در اصلاح امور و سلامت نفس و به پشتوانه اعتماد مقام معظم رهبری مدظله العالی و همکاری صمیمانه قضات و کارکنان پرتلاش و زحمتکش دستگاه قضایی، در راه خدمت‌رسانی به آحاد مردم و انجام وظایف قانونی به ویژه گسترش عدالت در جامعه، بیش از پیش موفق باشید.
وی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در چارچوب وظایف قانونی خود و در مسیر رسیدن قوه قضائیه به اهداف عالی و منطبق با سیاست‌های کلی نظام، آماده مساعدت و همراهی بادستگاه قضا خواهد بود.

جهانگیری: امیدوارم شاهد آغاز فصل جدیدی از گسترش عدالت در ابعاد باشیم

معاون اول رییس‌جمهور در پیامی به حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» انتصاب وی را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر انقلاب تبریک گفت.
در متن پیام «اسحاق جهانگیری» خطاب به رییس جدید قوه قضاییه آمده است: انتصاب جنابعالی را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب صمیمانه تبریک می‌گویم.
وی با اشاره به تجارب محسنی اژه‌ای در دستگاه قضا اظهار داشت: امیدوارم با توجه به سوابق متعدد و تجارب ارزشمند جنابعالی در دستگاه قضایی، شاهد آغاز فصل جدیدی از گسترش عدالت در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و قضایی باشیم و از این طریق موجبات تقویت و افزایش سرمایه اجتماعی کشور فراهم آید.
معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به اولویت‌های کشور تصریح کرد: بی‌تردید اولویت امروز کشور حل مسائل و مشکلات اقتصادی است و این مهم جز با تامین امنیت سرمایه‌گذاری و پاسداشت شان و منزلت فعالان عرصه اقتصادی ممکن نیست که عنایت به آن بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.
جهانگیری اضافه کرد: توفیق جنابعالی را در مسئولیت خطیر ریاست قوه قضائیه تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری از خداوند متعال خواستارم.

پیام تبریک سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام «غلامحسین محسنی اژه‌ای» به ریاست قوه قضائیه را به وی تبریک گفت.
در پیام سرلشکر پاسدار «محمد باقری» به حجت‌الاسلام «غلامحسین محسنی اژه‌ای» آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست قوه قضاییه با حکم مبارک رهبر انقلاب، آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم‌له به آن برادر گرانقدر است را تبریک عرض می‌کنم.
به گفته رییس ستاد کل نیروهای مسلح، بی‌شک تعهد، کارآمدی و توانمندی‌های علمی و فقهی و همچنین سوابق ارزنده و درخشان شما در قوه قضائیه، پشتوانه محکمی برای همت و تلاش در استقرار عدالت و تداوم راهبرد تحولی آن دستگاه در راستای منویات و انتظارات مقام معظم رهبری خواهد بود.
وی ادامه داد: دوام توفیق جنابعالی در این جایگاه خطیر، تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌کنم.
/ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام غلامحسین محسنی اژه ای ریاست قوه قضائیه مقام معظم رهبری مدظله العالی حجت الاسلام دستگاه قضا قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا را تبریک گفت و نوشت:

تبریک به کادرفنی و بازیکنان شایسته تیم ملی فوتسال بابت قهرمانی آسیا. دمتون گرم دل مردمو شاد کردید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900762

دیگر خبرها

  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب