Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر مرتضایی روز پنجشنبه در بازدید از موسسه خیریه خاتم النبیین (ص) در مسکن مهر کاشان افزود: باید برای نیازمندان و مددجویان با کمک‌ سازمان‌های مردم نهاد از جمله موسسه‌های خیریه کارآفرینی و اشتغالزایی شود.

وی با اشاره به فعالیت افزون بر ۱۰۰ سازمان مردم نهاد در کاشان که بخشی از آنها را موسسه‌های خیریه تشکیل می‌دهند، ادامه داد: سازماندهی موسسه‌ها در دستور کار برنامه‌های آتی فرمانداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم روند کاهشی مددجویان موسسه‌های خیریه با کارآفرینی و آموزش مدون برای آنان اظهار داشت: با ایجاد اشتغال و کارآفرینی شمار نیازمندان و مددجویان واقعی کاهش می‌یابد.

فرماندار ویژه کاشان کمک‌رسانی به نیازمندان واقعی و آبرومند شهرستان با همیاری خیران نیک‌اندیش را از بزرگترین امور خداپسندانه دانست و اظهار داشت: مشارکت خیران کاشانی این خطه را به شهر خیران بزرگ در عرصه‌های مختلف تبدیل کرده است.

مرتضایی ورود خیران کاشانی در بیشتر زمینه‌ها به ویژه مدرسه‌سازی با ساخت بیش از ۷۵ درصد از مدرسه‌های این شهرستان توسط آنان را تاکید و اضافه کرد: مشارکت خیران کمک بزرگی به مردم و مجموعه دولتی شهرستان است.

وی، مهمترین اصل در حفظ کرامت انسانی ورفع نیاز مردم را افزایش واحدهای تولیدی و کارآفرینی در جامعه عنوان کرد و گفت: امید است باکمک و همفکری مجموعه‌ها و خیران اقدام اساسی برای کاهش تعداد نیازمندان واقعی انجام شود.

نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰  خانوار در شهر راوند و سه هزار و ۷۰۰ خانوار در شهر کاشان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

همچنین اداره بهزیستی شهرستان کاشان حدود ۱۰ هزار نفر مددجو زیر پوشش دارد.

کاشان افزون بر ۲۶۴ هزار نفری، پرجمعیت‌ترین شهرستان اصفهان پس از مرکز این استان است و در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها مستمری مددجویان فرمانداران خیران مدرسه ساز کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان فرمانداران خیران مدرسه ساز مستمری مددجویان فرمانداران خیران مدرسه ساز کاشان موسسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

روح‌الله سعیدی مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برای حمایت از کشاورزان مجری طرح جهش تولید در دیمزار‌ها ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی (کارنده) در بانک ملی استان تشکیل شده که از این تعداد ۲۵ دستگاه کارنده به کشاورزان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید

بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: پارسال در راستای اجرای این طرح ۶۷ دستگاه کارنده با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کشاورزان اهدا شد.

سعیدی اظهار کرد: ادوات کشاورزی با تسهیلات ارزان قیمت چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله و بیش از ۷۰ میلیارد ریال تحویل کشاورزان داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر