Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،رئیس رسانه ملی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای را به‌ ریاست قوه قضائیه تبریک گفت و بر همراهی رسانه ملی با دستگاه قضا تا رسیدن به نقطه مطلوب تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد.

متن کامل پیام علی عسکری به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای محسنی‌اژه‌ای

با سلام و درود

انتصاب شایسته جنابعالی را با حکم رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به‌ ریاست قوه قضائیه تبریک می‌گویم و توفیق بیش از پیش شما را از درگاه خداوند تعالی مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم قوه قضائیه که بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و با برنامه‌ریزی، مجاهده و درایت مسئولان عالی خود، رویکرد تحولی را در دستور کار قرار داده است، با الطاف الهی و ریاست آن جناب با سرعت بیشتری در مسیر خدمتگزاری به مردم، افزایش اعتماد عمومی و در جهت ارتقای قضایی نظام اسلامی‌پیش رود.

مراتب علم و فقاهت، تجربه گرانسنگ، آشنایی گسترده و پیشینه ارزشمند شما در مقاطع تاریخی دستگاه قضا، امید مردم و مسئولان دغدغه‌مند اجرای عدالت را برای موفقیت بیشتر این دستگاه افزون می‌کند و در این مسیر، رسانه ملی همچون گذشته برای انعکاس دقیق و شفاف خدمات این قوه به مردم، در کنار شما و مسئولان عالی قضایی خواهد بود و در عین حال به عنوان چشم بینای افکار عمومی، مطالبه‌گری را سرلوحه امور خود خواهد داشت تا دستگاه قضا به نقطه مطلوب تراز انقلاب اسلامی دست یابد و به معنای واقعی ملجأ و پناه ملت بزرگ ایران باشد.

علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما قوه قضاییه قوه قضائیه رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضاییه در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ‌در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان از برنامه های ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ‌و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر است.

هم‌چنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکل اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • دستورات و تاکیدات اژه‌ای در راستای اقناع افکار عمومی
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند