Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:07:24 GMT

آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح فولادی در رامهرمز

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۱۳۷۹

آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح فولادی در رامهرمز

به گزارش ایرنا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین کلنگ زنی این ۲ پروژه در شهرستان رامهرمز که با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور امروز به دنبال توسعه بخش معدن و صنعت با هدف توسعه پایدار و اشتغالزایی در کشور است.

وجیه اله جعفری درخصوص طرح تام گفت: این طرح با هدف تامین منابع شرکت های توسعه گرا در حال انجام است و در این راستا با چند بانک جهت تامین نقدینگی موافقت هایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲ رقم ۱۲۰ هزار میلیارد ریال و ۱۵۰ هزار میلیارد ریال براب این شرکت‌ها تامین مالی شده و برنامه داریم که این رقم را به ۵۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

جعفری با اشاره به طرح فولاد پاسارگاد صبا که امروز کلنگ زنی شد، بیان کرد: تولید ۱۲ میلیون تن ورق گرم ظرفیت تولید استان است که هشت میلیون تن تولید این کالا انجام می شود و این شرکت در تولید این کالا فعالیت خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به طرح دوم به نام فولاد فاخر اکسین که امروز کلنگ زنی شد، ادامه داد: فروسیلیکو منگنز در این شرکت تولید خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ظرفیت تولید این کالا در کشور را ۸۵ هزار تن اعلام و بیان کرد: ۵۰ هزار تن تولید و وارد چرخه می شود این در حالی است که ۸۵ هزار تن نیاز مصرف کشور است.

به گزارش ایرنا، این طرح‌ها شامل شرکت فولاد پاسارگاد صبا و شرکت کوشا فولاد فاخر اکسین می‌باشند.

 پروژه شرکت فولاد پاسارگاد صبا در تولید ورق فولادی یک میلیون تن فعال خواهد بود، سرمایه گذاری پیش بینی شده بالغ بر ۱۱ هزار و ۹۵ میلیارد ریال است.
با راه اندازی این شرکت ۴۰۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود و  و با توجه به پتاسیل و سابقه خورستان در تولید فولاد در بحث صادرات و ترانزیت محصول این شرکت ارزیابی های لازم انجام می‌شود.
طرح دیگر شرکت کوشا فولاد فاخر اکسین است این شرکت در تولید فرو سیلیکو منگنز ۱۰ هزار تن و فرومنگنز ۱۵ هزار تن فعالیت خواهد داشت.
۵۰۳ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این شرکت پیش بینی شده و در مساحت سه هکتار ساخته خواهد شد.
در این طرح برای ۶۳ نفر فرصت شغلی ارزیابی شده است و سرمایه گذار این طرح با توجه به پتانسیل و زیرساخت های تولید فولاد در استان و به منظور تکمیل زنجیره تولید آن در استان تصمیم به راه اندازی این شرکت گرفته است.

برچسب‌ها رونق تولید جهش تولید رامهرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید جهش تولید رامهرمز رونق تولید جهش تولید رامهرمز میلیارد ریال هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمدی‌زاده بیان کرد: آزمون دبیری وزارت آموزش و پرورش امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۵ حوزه انتخابیه در مرکز استان با حضور ۴ هزار و ۹۸۴ شرکت کننده برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که افزون‌بر ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از داوطلبان بانوان و بقیه آقایان هستند، افزود: نتایج آزمون تا یک ماه دیگر بر روی سامانه مجموعه جهاد دانشگاهی بارگزاری می‌شود که در مجموع ۳۳۵ نفر از داوطلبان پذیرفته می‌شوند.

مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر یادآور شد: این آزمون برای رشته‌های تربیت بدنی، مشاوره و سبک زندگی است و نام‌نویسی برای شرکت در این آزمون از بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده بود.

دیگر خبرها

  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد