Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:41:08 GMT

زلزله‌های پیاپی عصر امروز زرند خسارتی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۱۶۱۱

زلزله‌های پیاپی عصر امروز زرند خسارتی نداشت

گروه استان‌ها – دو زلزله پیاپی ۳.۹ و ۴.۳ ریشتری عصر امروز شهرستان زرند در استان کرمان خسارت جانی و مالی نداشته است. - اخبار استانها -

علی صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به وقوع دو زمین لرزه پیاپی در این شهرستان اظهار داشت: عصر امروز دو زلزله به بزرگی 3.9 ریشتر و زلزله دیگر به بزرگی 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 ریشتر این شهرستان را لرزاند و شدت زمین لرزه باعث ایجاد هراس و نگرانی در بین مردم شد.

وی کانون زمین لرزه را شهرک طالقانی زرند عنوان کرد و افزود: با وجودی که مرکز زمین لرزه در منطقه مسکونی بوده است به دلیل بازسازی و مقاوم‌سازی‌هایی که در زلزله‌های قبل در این شهرستان انجام شد خوشبختانه تا کنون از این زلزله خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان زرند با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران این شهرستان در حال آماده باش بوده و آماده هرگونه حوادث احتمالی است گفت: هشدارهای لازم به مردم داده شده است.

زلزله 4.3 ریشتر زرند را لرزاندجزئیات جدید از انفجار درکارخانه فولاد زرند ایرانیان / حجم مواد مذاب سبب آتش‌سوزی مهیب شد

مجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان نیز با اشاره به وقوع دو زمین لرزه پیاپی به بزرگی 3.9 و 4.3 دهم ریشتر حوالی زرند در استان کرمان اظهار داشت: با توجه به بازسازی و نوسازی 90 درصد منازل روستایی در این شهرستان طی سال‌های اخیر خسارتی به این منطقه وارد نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه تیم‌های ارزیاب بلافاصله بعد از وقوع زمین لرزه در منطقه حضور پیدا کردند گفت: تا کنون گزارشی از خسارت جانی و مالی این زلزله گزارش نشده است.

به گزارش تسنیم زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.3 ریشتر ساعت 18 و 46 دقیقه عصر امروز حوالی زرند در استان کرمان را لرزاند؛ این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین، در طول جغرافیایی 56.6 و عرض جغرافیایی 30.85 زمین به وقوع پیوسته است.

لازم به ذکر است پیش از آن نیز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.9 ریشتر ساعت 18 و 36 دقیقه حوالی زرند را در عمق 10 کیلومتری زمین لرزاند.

انتهای پیام/511/ش

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان زلزله استان کرمان زلزله عصر امروز زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد ۳۷ هزار نفر در جنوب کرمان واجد شرایط مسکن ملی شناخته شدند

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ ابراهیم امیری، افزود: ساخت مسکن برای ۲۳ هزار نفر جمعیت در برنامه چهار ساله دولت برای جنوب کرمان بوده است.   وی افزود: ابتدای طرح جوانی جمعیت، تحویل زمین مناسب بود که با استقبال خوب مردم به صورت آپارتمانی از جیرفت شروع شد و ادامه آن را به صورت واحدهای ویلای در شهرستان های کهنوج، منوجان و فاریاب انجام دادیم.   وی افزود: تعداد ۲ هزار و ۶۱۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی و جوانی جمعیت در ۱۴ شهر جنوب استان کرمان واگذار شده است.   امیری بیان کرد: در جنوب استان کرمان ۶ شهرستان زیر ۲۵ هزار نفر و ۲ شهرستان بالای ۵۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • هشدار زلزله در تهران ۱۰ تا ۱۵ ثانیه پیش از وقوع آن + جزئیات
  • هشدار سریع ۱۰ تا ۱۵ ثانیه قبل از زلزله اعلام می‌شود | به دنبال پایش ایمنی ۱۹ هزار ساختمان هستیم
  • ادعای زلزله شناس هلندی؛ وقوع زلزله شدید در روزهای ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت
  • ادعای زلزله شناس هلندی؛ وقوع زلزله شدید بین روزهای ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت
  • تعداد ۳۷ هزار نفر در جنوب کرمان واجد شرایط مسکن ملی شناخته شدند
  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • زلزله بخش‌هایی از تهران را لرزاند/ جزئیات
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند