Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مجیدی به سرعت در حال عبور به سمت رختکن بود که یکی از هواداران استقلال قصد سلفی گرفتن با او را داشت اما فرهاد به خاطر شرایط کرونایی سریع از آن محل عبور کرد که همین مسئله باعث ناراحتی هواداران استقلال شد و با صدای بلند فریاد زد خاک بر سر من که ۴۰ سال هوادار استقلال بودم!

به نظر می‌رسید مجیدی به خاطر شرایط کرونایی چنین کاری کرده اما به هر حال هوادار متعصب استقلال انتظار داشت فرهاد لحظه‌ای درنگ کند و عکسی به یادگار بااو بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته دیگر اینکه در این قبیل موارد هواداران فوتبال باید شرایط مربیان و بازیکنان را درک کرده و قید سلفی گرفتن را حداقل در شرایط کرونایی بزنند اما به هرحال این اتفاق از اتفاقات حاشیه‌ای بازی استقلال در اراک بود.

بیشتر بخوانید:

استقلال و آلومینیوم هر دو شکایت کردند اشتباهات بزرگ داور علیه استقلال/ پرچم کمک داور نتیجه را تغییر داد ماجرای فریادهای مجیدی با گوشی موبایل/ چه برخوردی با فرهاد کردند؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری که برای اولین بار در پایان یک مسابقه در نشست مطبوعاتی حضور داشت به هواداران تراکتور پیغام مشخصی فرستاد، اینکه تیمش را حمایت کنند. او گفت:  با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

او که با هیجان حرف می‌زد در ادامه گفت: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات