Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@18:16:42 GMT

پیام خداحافظی سفیر سوئیس در تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۱۹۴۱

پیام خداحافظی سفیر سوئیس در تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در ایران روز پنج‌شنبه در پیامی ویدیویی گفت: پس از چهار سال در ایران، زمان خداحافظی فرا رسیده است. من ماموریت پربار، خطیر و خاطره انگیز خود در تهران را به پایان رساندم. این کشور فرهنگی غنی و مناظری چشم‌نواز دارد. من‌ می‌خواهم از همسر، تیم خود در سفارت و هزاران ایرانی که در طی این چهار سال با آن‌ها برخورد و گفت‌وگو داشتم، تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این ویدیو بهترین تجربه خود در ایران را بالا رفتن از کوه دماوند خواند و اعلام کرد غذای ایرانی مورد علاقه او فسنجان است.

سفیر سوئیس همچنین بیان کرد که کوه‌های ایران وی را به یاد سوئیس می‌اندازد و "خسته نباشید" بهترین عبارت ایرانی است که شنیده است.

پربیننده ترین برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته پیشنهاد عجیب ترامپ به روحانی + فیلم آمریکا نخستین گام را برای بازگشت به برجام بردارد تحریم‌ های آمریکا علیه ایران لغو شود / با برجام برنامه هسته‌ ای ایران صلح‌ آمیز باقی خواهد ماند اروپا: نگرانی های زیادی درباره برنامه هسته‌ ای ایران وجود دارد / آمریکا: به تلاش خود برای مقابله با ایران ادامه می دهیم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران و سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از مرحله پلی‌اوت سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل نیژنی نووگورود پیروز شود.

اورال اوفا در این دیدار آسان و آخر خود ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 20 پیروز شد تا بالاخره لیگ این فصل روسیه را با رتبه سیزدهمی به پایان برساند. این پیروزی برد چهاردهم اورال اوفا در این فصل بود.

میلاد عبادی‌پور نیز آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد. عبادی‌پور در کنار اوروش کواچوویچ بهترین‌های اورال اوفا در فصل فاجعه‌بار این تیم بودند. میلاد احتمالا از سال آینده راهی تیم چستخووا لهستان خواهد شد تا پس از دو سال دوری از این لیگ دوباره در پلاس لیگای لهستان به میدان برود. سرمربیگری چستخووا بر عهده ایگور کولاکوچوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

دیگر خبرها

  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل