Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  عباس پرداختی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بر اساس جدید‌ترین رتبه بندی مجلات جهان بر اساس ضریب تاثیر (IF) ژورنال علمی International Journal of Health Policy and Managementاز انتشارات پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان دارای ایمپکت فاکتور ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۷ شد.

او ادامه داد: بر این اساس این مجله رتبه یک در بین مجلات علوم پزشکی کشور و رتبه دوم در بین کل ژورنال‌های علمی کشور را به دست آورد ودانشگاه علوم پزشکی کرمان موفق شد به رتبه ششم جهان در بین ۸۸ ژورنال علمی حوزه سیاستگذاری سلامت دست یابد.

پرداختی افزود: مدیر مسئول این مجله علمی دکتر علی اکبر حقدوست و سردبیر آن دکتر اکرم خیاط زاده ماهانی است و این موفقیت مایه مباهات و افتخار جامعه علمی ایران و دانشگاه علوم پزشکی کرمان است و کسب این موفقیت بزرگ را خدمت جامعه علمی کشور تبریک می گویم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستاوردهای علمی علوم پزشکی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان