Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@20:24:21 GMT

غلامی: یک فکری به حال این فوتبال کنید!

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۲۲۰۵

غلامی: یک فکری به حال این فوتبال کنید!

مدافع تیم استقلال تهران درباره دیدار مقابل آلومینیوم اراک صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عارف غلامی پس از تساوی استقلال مقابل آلومینیوم اراک به خبرنگاران گفت: خسته نباشید به هر دو تیم و خصوصا کادرفنی و تیم خوب آلومینیوم اراک. همانطور که دیدید بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند و ما امشب به آن نقطه رسیدیم که همه باور کنند حق خوردنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه حق گرفتنی است نه دادنی! نمی‌دانم تا چه زمانی باید این شرایط را تحمل کنیم. در یک فصل چندین بار این اتفاق به ضرر تیم ما افتاده. ما همیشه گفتیم این اتفاقات سهوی بوده. اما نمی‌دانیم چه باید کنیم.

او در ادامه گفت: ما به جایی رسیدیم که نمی‌دانیم چه باید کنیم. با خودی و غیرخودی و مسائل غیرفنی و … باید بجنگیم. این تیم پر از بازیکنان جوان است. بازیکنان ٢٢-٢٣ ساله هفت سال دیگر که بزرگتر تیم شدند باید چه رفتاری را برای نسل آینده به جا بگذارند. ما باید تا کی با سر و صدا به دنبال تغییر رای قاضی باشیم؟ تا کی با سر و صدا به دنبال امتیاز باشیم. اصلأ نمی‌دانم باید چه کنیم. کادرفنی و بازیکن تلاش خود را می‌کند اما نمی‌دانم چطور باید با این مشکلات جنگید.

مدافع استقلال با انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه گفت: آن را که دیگر نمی‌دانم باید چه بگویم. خیلی شفاف است برای هواداران و بهتر است که ما دیگر حرف نزنیم تا موضوع لوث شود. یک موضوع دیگر هم هست که دیدیم کنایه می‌زنند که از بهانه‌های خودتان قوی‌تر باشید. ما از بهانه‌ها قوی‌تر باشیم اما از این مسائل غیرفوتبالی چطور قوی‌تر باشیم؟  داور وقتی گل صحیح را نمی‌دهد چه کنیم؟ من نمی‌دانم و یک فکری به حال این فوتبال کنید. به جایی رسیدیم که از این فوتبال زده شدیم. من عارف غلامی ٢٣ ساله دارم از اتفاقاتی که در این فوتبال می‌افتد زده می‌شوم. فوتبال برای خیلی‌ها زندگی است اما ما فقط زنده بودن را تجربه می‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران آلومینیوم اراک عارف غلامی آلومینیوم اراک استقلال تهران عارف غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه

دریافت 298 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6096728

دیگر خبرها

  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه