Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «هوشنگ بازوند» عصر پنجشنبه در دیدار با اعضای خانه صنعت و معدن در استانداری ضمن تقدیر از تلاش های خالصانه و مجاهدت های فعالان عرصه تولید، صنعتگران و معدن کاران اظهار داشت: بی شک همت والا و عزم راسخ تلاشگران بخش صنعت و معدن در شرایط سخت تحریم ها، تنگناهای اقتصادی و مشکلات ناشی از بحران کرونا سبب سربلندی، اقتدار و سرافرازی کشور گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صنعت و معدن به عنوان موتور محرکه و پیشران اقتصاد با اتکا به توان داخلی سهمی مهم در کاهش نرخ بیکاری، تداوم روند توسعه ای، احیای واحدهای راکد و بهبود شاخص های کمی و کیفی حوزه اقتصادی برعهده داشتند که در استان کرمانشاه این سهم بسیار پررنگ بود که با همدلی، همراهی و هم افزایی موثر محقق شد و بی شک ادامه این روند با تلاش دوچندان و جهادی پیگیری می شود.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه تأکید کرد: فعالان این عرصه در بحرانها و کمک های مومنانه نیز در کنار مردم بودند و به عنوان پشتیبان برای کمک رسانی و ارائه خدمت به اقشار آسیب پذیر پیشقدم شدند که جای تقدیر دارد.

بازوند گفت: در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده ضمن تسهیل فرآیندها از بخش تولید به صورت گسترده حمایت خواهیم کرد که خوشبختانه امروز نیز ۱۰۰ میلیارد تومان به عنوان مشوق برای کارآفرینان و تولید کنندگان، تکمیل و تأمین زیرساخت و کمک به بخش تولید در شورای برنامه ریزی و توسعه مصوب و مدنظر قرار گرفت.

رونق تولید سبب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود

استاندار کرمانشاه برنامه ریزی و حمایت از ایجاد و توسعه زیرساخت های واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری واستفاده از ظرفیت شهرک های صنعتی برای واگذاری زمین به متقاضیان را در کنار تلاش برای احیای واحدهای راکد را در تحقق اهداف پیش بینی شده بسیار موثر دانست و گفت: با حمایت از تولید باید انگیزه جذب و ورود سرمایه گذاران به استان را بیش از گذشته فراهم کنیم زیرا رونق تولید می تواند سبب ایجاد اشتغال پایدار و افزایش سرانه درآمدی شود.

بازوند در ادامه ضمن گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن و تبریک به همه فعالان این عرصه، افزود: رفع دغدغه و مشکلات صنایع و تولید کنندگان و معدن کاران در اولویت کاری استان است و در خصوص مشکلات ناشی از قطع برق در نشستی مشترک با مسوولین شرکت توزیع، برق منطقه ای، مدیران صنایع بزرگ و سنگین استان و اعضای خانه صنعت و معدن به توافقی خواهیم رسید که مشکلات به حداقل برسد و این تلاشگران بی ادعا متحمل خسارتی به دلیل قطعی های برق نشوند، هرچند افت شدید در تولید برق مساله ای در سراسر کشور است و باید چاره اندیشی شود.  

در این دیدار رییس سازمان صمت، رییس، دبیر، نایب رییس وسایر اعضای خانه صنعت و معدن و جمعی از مسوولین استانی حضور داشتند.

در استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی با بیش از ۳۰هزار اشغالزایی فعال است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید کرمانشاه پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت استانداری کرمانشاه سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید کرمانشاه استان کرمانشاه صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران