Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید به دلیل قهرمانی اینتر در سری آ، یک میلیون یورو برای حکیمی پاداش دریافت می کند.

اشرف حکیمی، وینگ بک مراکشی اینتر روز دوشنبه یا سه شنبه تست های پزشکی پاری سن ژرمن را پشت سر خواهد گذشت. 

طرفداری | به گزارش محمد بوحفصی، همه چیز برای انتقال اشرف حکیمی از اینتر به پاری سن ژرمن آماده شده و این بازیکن 22 ساله روز دوشنبه یا سه شنبه هفته پیش رو، به منظور شرکت در تست های پزشکی در شهر پاریس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت موفقیت آمیز بودن این معاینات، حکیمی قراردادی 5 ساله با دستمزد 8 میلیون یورویی با پی اس جی امضا می کند.

جانلوکا دی مارتزیو نیز گزارش داد دلیل طولانی شدن روند این انتقال، بند موجود در معامله بین اینتر و رئال مادرید بوده است. در واقع نراتزوری طبق یک بند موظف بود در صورت دریافت پیشنهاد برای حکیمی، باشگاه اسپانیایی را آگاه کند تا در صورت تمایل حدود 48 تا 72 ساعت برای تطبیق دادن پیشنهادش وقت داشته باشد. باشگاه ایتالیایی روز 30 ژوئن (چهارشنبه) رئال مادرید را در جریان پیشنهاد 68 میلیون یورویی پاری سن ژرمن (به علاوه 3 میلیون یورو پاداش) قرار داد و حالا فلورنتینو پرز فقط 24 ساعت دیگر فرصت دارد در صورت تمایل پیشنهادش را با پیشنهاد باشگاه فرانسوی مطابقت دهد. با این حال دی مارتزیو می گوید لوس بلانکوس قصد بازگرداندن حکیمی را ندارد و انتقال به پی اس جی قطعی خواهد بود.

مشخحص شدن هزینه نهایی حکیمی برای اینتر

اینتر و رئال مادرید در تابستان سال گذشته برای انتقال حکیمی به ایتالیا بر سر معامله ای 40 میلیون یورویی به علاوه 5 میلیون یورو پاداش به توافق رسیدند. دی مارتزیو می گوید اینتر فقط 1 میلیون یورو از پاداش های در نظر گرفته شده را به دلیل قهرمانی در سری آ به لوس بلانکوس پرداخت خواهد کرد. با توجه به تغییر تیم حکیمی، فرصت برای تحقق 4 میلیون یوروی دیگر از این پاداش ها نخواهد بود بنابراین وینگ بک مراکشی در مجموع 41 میلیون یورو برای نراتزوری هزینه داشته است. گفتنی است طبق اخبار روز گذشته باشگاه اسپانیایی قرار است 2.1 میلیون یورو از رقم انتقال اشرف به پاری سن ژرمن را به عنوان حق رشد دریافت کند (رئال مادرید در مجموع 43.1 میلیون یورو از فروش حکیمی به دست می آورد).

مشخص شدن جزئیات انتقال اشرف حکیمی به پاری سن ژرمن

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی | ایران با کره و عراق هم گروه شد برترین های قرن با مهدی امیرآبادی: امیدوارم علی دایی به فوتبال برگردد اما در قامت رییس AFC! خاطره بازی با حمید علیدوستی: بعد از جام ملت های آسیا با وانت به خانه برگشتم! رسمی؛ لیونل مسی بازیکن آزاد شد کیلیان ام باپه با پاری سن ژرمن تمدید نمی کند / اکیپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورویی 1 میلیون یورو پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)

گل بارکولا به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان