Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@00:43:42 GMT

ادامه تمرینات تیراندازان المپیکی در کرواسی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۲۹۳۶

ادامه تمرینات تیراندازان المپیکی در کرواسی

تمرینات تیراندازان المپیکی تا پنج‌شنبه آینده در کرواسی ادامه خواهد داشت. به گزارش ایسنا، با پایان مسابقات جام جهانی کرواسی ملی‌پوشان غیر المپیکی امشب به ایران بازخواهند گشت اما تمرینات تیراندازی المپیکی و پوریا نوروزیان برای یک هفته دیگر در کرواسی ادامه خواهد داشت.

نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم‌زاده، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان در تفنگ و جواد فروغی و هانیه رستمیان ملی‌پوشان حاضر در اردوی کرواسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیراندازان پنج‌شنبه آینده ۱۷ تیر به ایران باز خواهند گشت. الهام هاشمی و مریم طالبی سرمربی و مربی تفنگ و نصر اصفهانی مربی تپانچه هدایت این تیم را به عهده دارند. همچنین ناصر رسولی مدیر سازمان تیم‌های ملی همچنان در کنار ملی‌پوشان در کرواسی است.

گلنوش سبقت الهی، سجاد پورحسینی و وحید گل خندان در تپانچه و امیر محمد نکونام در تفنگ به همراه احمد نجفی مربی تیم ملی تپانچه امشب ساعت ۲۳.۵۰ دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی خواهند شد.
کاروان ایران در رقابتهای جام جهانی کرواسی موفق به کسب ۲ مدال طلا در ماده تپانچه بادی و تیمی تفنگ بادی زنان و ۲ مدال برنز در ماده میکس تپانچه و تیمی تپانچه بادی شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیراندازی الهام هاشمی الهام هاشمی تيم ملي تيراندازي تیراندازی نجمه خدمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام از صعود به فینال بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ ۱۰ متر آقایان، امیرمحمد نکونام با امتیاز ۶۳۰.۲ و تنها با ۰/۳ اختلاف از صعود به فینال باز ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد.

پوریا نوروزیان دیگر نماینده تیرانداز ایران نیز امتیاز ۶۲۳.۱ را ثبت کرد.

از ساعتی دیگر نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ ۱۰ متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.

کد خبر 6097303

دیگر خبرها

  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • نکونام از صعود به فینال بازماند
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور