Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:15:11 GMT

مرکز تعویض پلاک در چرداول افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۳۰۶۷

مرکز تعویض پلاک در چرداول افتتاح شد

ابوالفضل کهزادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای سهولت در امورات مربوط به تعویض پلاک خودروهای سبک، مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی در شهرستان چرداول افتتاح شده است.

وی افزود: مرکز خدمات خودرویی تعویض پلاک شهرستان چرداول رسماً افتتاح شده و مردم شهرستان‌های سیروان، هلیلان، چرداول می‌توانند خودروهای شخصی خود را که نیاز به نقل و انتقال سند و پلاک است، به این مرکز خدمات خودرویی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مرکز به صورت روزانه آماده خدمات دهی در زمینه تعویض پلاک و سایر خدمات خودرویی شهرستان‌های چرداول، سیروان و هلیلان خواهد بود.

به گفته کهزادی رئیس پلیس راهور استان علاوه بر شهرستان چرداول در استان ایلام، چهار مرکز خدمات خودرویی دیگر فعالیت دارند.

کد خبر 5248682

منبع: مهر

کلیدواژه: تعویض پلاک ایلام فرماندهی نیروی انتظامی ایلام ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان شیوع کرونا ایلام کنکور سراسری انتخابات 1400 واکسن کرونا اردبیل قوه قضاییه عکس استانها اراک خدمات خودرویی تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

این مرکز رشد با ارائه یک مدل تحقیقات محور و پتانسیل علمی بالا، یکی از پیشتازان تولید دانش در حوزه سلامت است. این مرکز قادر است توانایی خود را به صورت عملی در پشتیبانی از تبد یل دانش به فناور‌ی های دانش محور حوزه سالمت به ویژه در حوزه، تکنولوژ‌ی های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، روش‌های جد ید درمانی، پزشکی دقیق و ... به کار برد و با هدف حمایت از بنگاه‌ها‌ی نوآور و کارآفرین و تبد یل آنها به محصولات مبتنی بر نوآوری، بازاریابی و تجاری سازی آنها در بازار‌های داخلی و بین المللی
و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، خودکفایی در تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و به حرکت درآوردن
چرخ‌های اقتصاد ملی اقدام به تاسیس مرکزرشد فناوری‌های بالینی نموده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد