Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: پارسال ۴۱ طرح آبرسانی در شهرستان سراوان با اعتباری معادل ۲۹ میلیارد تومان در دستور کار این شرکت قرار گرفت که با توجه به تخصیص زیر ۳۰ درصد، برنامه اجرایی برای آبرسانی به تعدادی از روستاها انجام شده است.

به گزارش جماران، علیرضا قاسمی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴درصد مساحت سیستان و بلوچستان را شهرستان سراوان با وسعت ۱۳۹ هزار کیلومتر مربع تشکیل داده  جمعیت کل این شهرستان ۱۹۱ هزار و ۶۶۱ نفر است که از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر معادل ۵۲ درصد جمعیت در روستاها زندگی می‌کنند.

وی افزود: هم‌اینک از ۲۷۷ روستای سراوان ۱۳۱ روستا دارای شبکه آبرسانی و ۱۴۶ روستا فاقد شبکه آب هستند و جمعیت بهره‌مند از تأسیسات آبرسانی در سطح شهرستان ۸۰ هزار نفر بوده و شاخص بهره‌مندی از آب آشامیدنی ۵۹ درصد برآورد شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شبکه توزیع آب روستای« گزن» در مرحله واگذاری انشعاب خانگی بوده و در آینده نزدیک آب در شبکه روستا برقرار خواهد شد گفت: این روستا در نزدیکی شهر گشت قرار گرفته که شبکه توزیع آب آشامیدنی آن به طول چهار کیلومتر اجرا شده است.

وی ادامه داد: طبق هدف‌گذاری انجام شده و براساس اعتبارات ابلاغ شده آبرسانی به ۱۷۳ روستا با جمعیت ۶۳ هزار نفر از محل اعتبارات ملی در دستور کار شرکت قرار گرفت که تاکنون بیش‌از ۹۳ روستا از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان همچنین از رفع تنش آبی ۹۸ روستا در سال ۹۹ خبر داد و  خاطرنشان کرد: در سالجاری  ۳۱۰ روستای شهرستان هیرمند نیز از چرخه‌ی تنش آبی خارج می شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 آب آشامیدنی روستا شاخص بهره مندی روستاها از آب آشامیدنی شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی آب آشامیدنی سراوان آب آشامیدنی سیستان و بلوچستان سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سیستان و بلوچستان آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان