Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:29:01 GMT

هری کین: بازی کردنم برای انگلیس بی‌دلیل نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۳۲۴۳

هری کین: بازی کردنم برای انگلیس بی‌دلیل نیست

هری کین، کاپیتان انگلیس، که اولین گل خود در یورو 2020 را در پیروزی سه شیرها برابر انگلیس به ثمر رساند، می گوید هرگز به خودش شک نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، هری کین پس از گلزنی برابر آلمان نسبت به انتقادهایی که از او می شد واکنش نشان داده و گفته است که حتما دلیلی وجود دارد که او در زمین بازی حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه کین در سه بازی انگلیس در مرحله گروهی یورو 2020 موفق به گلزنی نشد، منتقدان حضور او در بین یازده نفر اصلی تیم گرت ساوت گیت را زیر سوال بردند.

هری کین اما با گلزنی در یکی از حساس ترین دیدارهای انگلیس توانست بار دیگر توانایی های خود را ثابت کند و تعداد گل های ملی خود را به 35 گل در 58 بازی برساند.

 

 

کین در مصاحبه با کانال یوتوب تیم ملی انگلیس گفت: "من به یک دلیلی در زمین بازی می کنم، البته آدم ها از بیرون، هواداران، کارشناسان و رسانه ها، نظر خودشان را خواهند داشت.

اما من اینجا هستم، کارم را انجام می دهم، من کسی هستم که 100 درصد به توانایی خودم اعتماد دارم و سخت کار کرده ام که به این نقطه برسم.

من همینطوری و فقط به دلایل قدیمی و کهنه به درون آن زمین پرتاب نشده ام. من تمام زندگی ام سخت زحمت کشیدم، تمام زندگی خود را وقف حضور در آنجا کردم. بنابراین وقتی آنجا هستم کاملاً متمرکز هستم، مخصوصاً به عنوان مهاجم.

وقتی که مثلا گل نمی زنی یا شانس گلزنی سر راهت قرار نمی گیرد، فقط باید برای فرصت بعدی آماده باشی و این همان اتفاقی است که افتاد."

 

 

کین که به انگلیس کمک کرد تا اولین پیروزی خود را در مرحله حذفی یک رقابت بزرگ از سال 1966 به بعد برابر آلمان کسب کند، اکنون خود را برای دیدار یک چهارم نهایی یورو 2020 برابر اوکراین در روز شنبه آماده می کند.

ساوت گیت همچنان هری کین را به عنوان یک شماره 9 و کاپیتان انگلیس به زمین خواهد فرستاد و او نیز  در مسابقه با اوکراین بار دیگر رهبری سه شیرها را بر عهده خواهد داشت.

 

کین درباره نقش رهبری خود اضافه کرد: "من کاپیتان تیم هستم بنابراین سعی می کنم از رهبری مثال‌زدنی باشم، نه فقط با توپ بلکه در حرکات بدون توپ هم، خواه با صحبت کردن و خواه با کمک کردن به بچه ها."

 

تیم ملی انگلیس هری کین یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس هری کین یورو 2020 هری کین یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس امشب از تاتنهام میزبانی کرد و با نتیجه پرگل 4-2 بر حریفش غلبه کرد.

در این بازی پرگل شاگردان یورگن کلوپ از ابتدا تیم برتر میدان بودند و با وجود دریافت دو گل، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند و همینطور گل‌های دیدنی را به ثمر رساندند.

ویدئو: 331896

زیباترین گلی که امشب طرفداران حاضر در ورزشگاه آنفیلد را به وجد آورد توسط هاروی الیوت به ثمر رسید که مهار نشدنی بود و لحظات جالبی را رقم زد.

بعد از گلزنی محمد صلاح و اندرو رابرتسون، الیوت با یک ارسال دقیق فرصت گلزنی کود خاکپو را فراهم کرده بود و چند دقیقه بعد فرصت یافت تا نام خودش را بین گلزنان این بازی قرار دهد.

صلاح در محوطه جریمه به دنبال راهی برای گلزنی بود که توپ را در کنار خود به الیوت پاس داد. او توپ را با پای چپ کمی به کنار برد تا بازیکن مقابلش را از پیش رو بردارد.

این هافبک جوان هنگامی که فضا را مناسب دید با ضربه قوس دار پای چپ توپ را به سمت دروازه فرستاد که دور از شیرجه بلند گولی‌‌یلمو ویکاریو به تور دروازه تاتنهام چسبید و سکوهای آنفیلد را منفجر کرد.

بازیکنان لیورپول که مانند هواداران این گل را باور نمی‌کردند به سمت الیوت رفته و در شادی پس از گل او رو به سکوها شریک بودند.

دیگر خبرها

  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)