Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه معتقد است، با چهار سال کار جهادی می‌توان شاخص های شهری کرمانشاه در زمینه عمران، خدمات شهری، حوزه ترافیکی و ... را به حد مطلوب رساند.

سعید طلوعی در آیین افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح شهید سپهبد قاسم سلیمانی با بیان اینکه این تقاطع عظیم ترین پروژه غرب کشور است، گفت: این پروژه ظرف 19 ماه کار جهادی اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تاخیر دو سه ماهه در اجرای این پروژه اشاره کرد و افزود: حدود یکی دوماه به علت کمبود بتن و سیمان پروژه به تاخیر افتاد و یک ماه نیز کارگاه پروژه به علت بیماری عمده کارگران به تعطیلی کشید و عملا با این حساب با حدود 17 ماه کار توانستیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

طلوعی خاطرنشان کرد: این پروژه در سه فاز اجرایی شده که فاز اول و دوم آن سال گذشته افتتاح شد و درحال حاضر نیز تمام پروژه به بهره برداری رسیده است.

شهردار کرمانشاه در ادامه به افتتاح پارک بانوان هم اشاره کرد و افزود: این پارک فقط مختص بانوان است تا در محیطی راحت بتوانند به تفریح و سرگرمی بپردازند و در آن امکاناتی  همچون مسیر دوچرخه سواری، جاده سلامت و ... و حتی فضای بازی کودکان تعبیه شده است.

طلوعی به پروژه‌های دیگر افتتاحی شهرداری کرمانشاه هم اشاره کرد و افزود: اولین مسیر دوچرخه سواری شهری، خیابان غذا، مجموعه گردشگری دایه، مجموعه گردشگری رستوران پارک شاهد و پارک و آبنمای صخره ای مجاور پل ولایت هم از دیگر پروژه هایی است که شاهد بهره برداری از آن هستیم.

شهردار کرمانشاه به اقدامات دیگر شهرداری اشاره کرد و افزود: در یک سال گذشته تاکنون 300 هزار تن آسفالت در شهر کرمانشاه ریخته ایم، مسیر کیهانشهر با پیشرفت خوبی درحال انجام است، 150 متر مربع پیاده راه سازی کرده ایم، 200 هزار متر جدول گذاری انجام شده، پیاده راه پزشکان به بهره برداری رسیده و بسیاری اقدامات دیگر که همگی با کار جهادی نیروهای شهرداری صورت گرفته است.

طلوعی با بیان اینکه کلانشهر کرمانشاه نیاز به اقدامات بیشتری دارد گفت: هر کاری کنیم برای کرمانشاه و مردمان آن کافی نیست و نیاز است که تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

شهردار کرمانشاه گفت: معتقدم با چهار سال کار جهادی می توان کرمانشاه را در تمام شاخص های ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و ... به شرایط ایده آل رساند و تنها لازمه تحقق آن این است که همه کمر همت بسته و شهرداری، شورای شهر و استانداری و سایر مسئولان در کنار هم کار کنند.

طلوعی تاکید کرد: کرمانشاه کارهای زیادی نیاز دارد و با کار اداری که فقط از صبح بیاییم و ظهر به خانه هایمان برگردیم کار این شهر سامان نمی گیرد و همه باید جهادی پای کار بیایند.

شهردار کرمانشاه گفت: بعد از جنگ تحمیلی کرمانشاه از مسیر توسعه عقب ماند و همه باید برای احقاق حق توسعه یافتگی و پیشرفت هرچه بیشتر این شهر کار جهادی کرده و پای کار بیایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه شهرداري شهردار کرمانشاه کار جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده

سیدمرتضی سقائیان نژاد،شهردار قم  امروز یکشنبه نهم اردیبهشت در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، در خصوص پروژه بهسازی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر اظهار کرد: از ۱۳۲ مغازه اطراف قبرستان نو، بیش از ۹۰ درصد تملک شده و تا یک ماه آینده پروژه تکمیل و مغازه‌ها پاکسازی می‌شود.

وی افزود: دفن در قبرستان‌های داخل شهر ممنوع است و شهرداری منطقه باید این مسئله را کنترل کند.

شهردار قم با اشاره به طرح ایجاد باغ مزار مشاهیر و بازآفرینی محله آبشار قم نو تصریح کرد: پس از تصویب طرح توسط شورای اسلامی شهر قم در حوزه فنی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح انجام می‌شود.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: اگر پختگی در طرح اجرای این طرح و نگاه بلندمدت وجود نداشته باشد، مجموعه مدیریت شهری زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از مجموعه مدیریت شهری خواسته شده است تا با دقت و تلاش طرح‌های شهری را تکمیل کند، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبرد‌ها انجام می‌شود.

شهردار قم در خصوص قبرستان وادی السلام گفت: اراضی‌های بین سازمانی در شهر قم همچون وادی سلام، قبرستان نو، پروژه شهید کاظمی و میدان تره‌بار میدان مطهری باید بررسی و برای آن تصمیم‌گیری شود.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه چندین پروژه در شهر بازآفرینی شده است، گفت: ۱۱ پلاک در حریم ریل راه‌آهن وجود دارد که باید تملک شود و به میدان سپاه برسد و در ادامه به بزرگراه امیر کبیر متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن