Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم از امروز (جمعه) به صورت رسمی کار خود را به عنوان فرمانده جالوروسی آغاز می‌کند. این اتفاق مصادف با یک بازی بسیار حساس برای ایتالیایی‌ها است، چرا که تیم ملی آنها امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ به مصاف بلژیک می‌رود.

مورینیو که تا پایان بازی‌های یورو به مفسر با سایت تاک‌اسپورت همکاری خواهد داشت، درباره بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی صحبت کرد و پیش‌بینی جالبی درباره برنده‌های این مسابقات انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص بازی تیم‌های انگلیس و اوکراین و همچنین مصاف دانمارک و جمهوری چک اظهار داشت: من مطمئنم که انگلیس صعود می‌کند و فکر می‌کنم که دانمارک هم جمهوری چک را شکست خواهد داد. بلژیک و ایتالیا؟ این سؤال سختی است. اگر نگویم ایتالیا، فردا که پایم را در رم بگذارم مرا خواهند کشت پس باید بگویم ایتالیا. درباره بازی اسپانیا و سوئیس هم می‌گویم سوئیس اما این هم یک بازی بزرگ است و ژاکا هم بازی نمی‌کند.

کاپیتان تیم ملی سوئیس به دلیل دو اخطاره شدن نمی‌تواند این تیم را برابر اسپانیای لوئیس انریکه همراهی کند. او یکی از بازیکنانی است که مورینیو به شدت تمایل دارد او را جذب کند.

۲۵۸ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ ژوزه مورینیو یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و تورینو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و تورینو عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۱۴ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ۵۶ از روی پاس هنریک میخیتاریان و در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی برای اینتر گلزنی کرد.

خلاصه بازی اینتر و تورینو کد خبر 748893

دیگر خبرها

  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی