Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عمار حکیم در پیامی با تبریک به حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای اظهار امیدواری کرد که دوران ریاست وی بر قوه قضاییه ایران با افزایش مناسبات و تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و عراق در عرصه قضائی همراه باشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن این پیام به این شرح است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت برکاته)
ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
انتخاب جنابعالی به ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به اندیشه خلاقانه و روحیه والا و تجربه طولانی‌تان، به شایستگی و اقتدار شما در اداره این موقعیت حساس اطمینان داریم. امیدواریم که دوره ریاست جنابعالی با افزایش مناسبات و تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و عراق در عرصه قضائی در راستای منافع دو ملت هم‌جوار و مسلمان همراه باشد.»

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عمار حکیم قوه قضاییه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا