Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2020 از امشب آغاز می شود.

به بهانه آغاز این مسابقات، فهرستی از برترین گلزنان جام ملت های اروپا تا به اینجا منتشر شده است که تعدادی از برترین گلزنان از دور مسابقات کنار رفته اند.

کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی در حال حاضر با 5 گل در صدر برترین گلزنان قرار دارد و او دیگر نمی تواند تعداد گل های خود را در این مسابقات افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده دوم این فهرست، پاتریک شیک، کریم بنزما و امیل فورسبرگ حضور دارند که فقط شیک در حال حاضر می تواند رکورد خود را افزایش دهد.

البته بازیکنانی نظیر سفروویچ، استرلینگ و روملو لوکاکو هم این فرصت را دارند تا برترین گلزن مسابقات لقب بگیرند.

روبرت لواندوفسکی هم به عنوان برترین گلزن اروپا در تیم باشگاهی بایرن مونیخ و تیم ملی لهستان با 3 گل زده از مسابقات کنار رفته است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یورو جام ملت های اروپا کریم بنزما رونالدو برترین گلزنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، پس از داوید آلابا، یکی دیگر از ستاره‌های تیم ملی اتریش برای مسابقات قهرمانی اروپا به میزبانی آلمان در دسترس نخواهد بود.

زاور شلاگر از لایپزیش در بازی مقابل هوفنهایم بدون هیچ برخوردی به شدت آسیب دید و معاینه پزشکان نشان داد که رباط صلیبی او پاره شده و یورو را از دست می‌دهد.

به گزارش باشگاه لایپزیش، شلاگر روز امروز در هوکرووم تحت عمل جراحی قرار گرفت و برای چند ماه از میادین دور خواهد بود.

شلاگر به عنوان یک هافبک وسط تاثیر زیادی در خط میانی اتریش داشت و مطمئنا عدم حضور او در مسابقات یورو به ضرر این تیم می‌شود.

این اولین بار نیست که این بازیکن چنین مصدومیتی داشته و برای دومین بار با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است. رالف رانگنیک، سرمربی اتریش، علاوه بر نیکلاس سیوالد، از مارسل سابیتزر، کنراد لایمر و فلوریان گریلیش نیز می‌تواند در پست او استفاده کند.

دیگر خبرها

  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل